| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
Sålt :BMW E30 bakvagn,carbotech belägg & S14 grenrör
|
3090 besök totalt |
|
Sålt :BMW E30 bakvagn,carbotech belägg & S14 grenrör
Bakvagnsbalk nyblästrad + bärarmar inkl hjullager + bromsok ligger & skräpar. Tanken var att bygga en till uppsättning "DTM" bakvagn men det kommer inte bli av. Bärarmarna ser ganska tråkiga ut på bilden (ej blästrade) med de är i helt ok skick.
600:- för allt En uppsättning carbotech XP10 fram belägg till E30, 50% kvar + en hel hög bakbelägg av olika kvalite (kvalite nog att köra race med) Kanon för banträffar eller snabba stopp framför kiosken
500:- org grenrör till S14B23, blästrat och fri från sprickor Pris: 600:-
_________________ Patrik Skoog |
||
|
Re:
Skall försöka, det är redan överlast denna gång för vi har inte lastbil + att vi är 3st i dragbilen.... Om du inte tar illa upp så kommer de som hämtar på plats före... Ev passerar jag Örebro dagarna innan Mantorp på väg hem från Gävle så kanske kan jag ta det med då. Undersöker & återkommer. _________________ Patrik Skoog |
||
|
|
||
|
Typiskt, jag trodde detta var ett ypperligt tillfälle för mig att köpa en dtm bakvagn
|
||
|
Re:
Ja hade jag bara orkat så hade jag kunnat göra en kopia till dig på den jag gjorde till min bil.... _________________ Patrik Skoog |
||
![]() |
SÄLJES
Sålt :BMW E30 bakvagn,carbotech belägg & S14 grenrör
|
3090 besök totalt |
