Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Bilder o videos
![]() |
1084 besök totalt |
Hej alla glada!
![]() Är det någon här som var på Ring Knutstorp i lördags och tittade/fotade på STCC, då hade jag Radicalracet i åtanke och som har bilder att lägga upp? Det var tydligen en rejäl kollision på baksidan över krönet, det värsta i Radicals historia här i Sverige sades det... En av bilarna är skrot från bakom sittbrunnen och bakåt och stolen släppte i sina fästen har jag hört rykten om... ![]() _________________ Christian Larsson |
||||
oj Fy då,
![]() Vad jag kan förstå av denna notis i en Finlandsvenskt dagblad http://www.ot.fi/story.aspx?storyID= Ni kanske funderar varför vi i Finland skriver om detta? ![]() _________________ Patrik Kulla BMW M3 -01 SMG |
||||
Japp, det där var tydligen en ganska ordentlig smäll det med hörde jag. Dock inte den jag menar
![]() Den jag tänker på inträffade nu i helgen den 30/8 och var strået vassare än den på gälleråsen... _________________ Christian Larsson |
||||
Verkar som det är min tur att vara moraltant, men är inte de en rätt trist syn på att någon skadas och får sina grejer totalförstörda? ![]() |
||||
You said it! ![]() _________________ Fredrik Moberg |
||||
![]() |
Bilder o videos
![]() |
1084 besök totalt |