Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Bilder o videos
Bilder från lödagens Radicalrace?
1084 besök totalt
schaffet
Stockholm
Här sen Mar 2007

Trådstartare
Hej alla glada!

Är det någon här som var på Ring Knutstorp i lördags och tittade/fotade på STCC, då hade jag Radicalracet i åtanke och som har bilder att lägga upp?
Det var tydligen en rejäl kollision på baksidan över krönet, det värsta i Radicals historia här i Sverige sades det... En av bilarna är skrot från bakom sittbrunnen och bakåt och stolen släppte i sina fästen har jag hört rykten om...

Finland
Här sen Jul 2004

oj Fy då,

Vad jag kan förstå av denna notis i en Finlandsvenskt dagblad http://www.ot.fi/story.aspx?storyID=25604 så var det Rory Penttinen som körde in i Andreas bil på grund av ett bromsproblem,

Ni kanske funderar varför vi i Finland skriver om detta? det är jysst p.g.a. Rory som är härifrån Finland och är känd från tidigare i Legensserien.

schaffet
Stockholm
Här sen Mar 2007

Trådstartare
Japp, det där var tydligen en ganska ordentlig smäll det med hörde jag. Dock inte den jag menar
Den jag tänker på inträffade nu i helgen den 30/8 och var strået vassare än den på gälleråsen...

Lidköping
Här sen Jan 2003

schaffet skrev:
...strået vassare än den på gälleråsen...

Verkar som det är min tur att vara moraltant, men är inte de en rätt trist syn på att någon skadas och får sina grejer totalförstörda?

Skip
Malmö
Här sen Mar 2004

David Berglund skrev:
schaffet skrev:
...strået vassare än den på gälleråsen...

Verkar som det är min tur att vara moraltant, men är inte de en rätt trist syn på att någon skadas och får sina grejer totalförstörda?

You said it! thumbs up

Bilder från lödagens Radicalrace?
1084 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande