Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Foruminfo/frågor
![]() |
1283 besök totalt |
Hur tänker moderatorerna?
Jag skrev en post häromdan, om än rätt syrlig, om Bilprovningens hantering av en typ/kontrollbesiktning jag gjorde i vintras. Jag tyckte den var rätt relevant med tanke på att det gjordes på den station som de flesta här har träffat eller träffar på (Västberga). Men den togs bort för att det var för generellt för ett rejsarforum. Seriöst, vad har en bro över danska Fehmarn med racing att göra? Själv tycker jag att motorväg till Karlskoga är minst lika viktig i sånt fall... _________________ Sven Wesley (aka Duva) |
||
Re: Hur tänker moderatorerna?
Vad rör sig i huvet på en moderator... ![]() Vi är ju bara människor vi också. Jag hoppas den/de som justerade din tråd ser detta och förklarar. ![]() Antagligen såg moderatorn inte något banåkarelaterat. Jag tror du fick ett PM... Eller? Vad beträffar bron till Ringens rike så är det väl intressant för alla som vallfärdar till Nürburgring. Den tråden ligger ju också i "Ringenforumet" som tillåts vara lite mer allmänt än "Banåkaforumet". ![]() |
||
Nog fick svenneduva ett PM i ärendet som han dessutom svarat på. Det händer dock från gång till annan att man modererar bort ovidkommande trådar utan att skicka PM.
Främst är det då trådar i "skruva banåkabil" som är märkesspecifika eller inte har med banåkandet att göra. I Ringen-forumet tillåts mer allmänna diskussioner om hela fenomenet Nürburgring än bara själva åkandet på asfalten. För många av oss är det hela totalupplevelsen som är viktig och inte de där 8-10 minuterna vi tillbringar på asfaltsslingan. För att göra njutningen så stor som möjligt är det viktigt med smidiga sätt att ta sig mellan bana och bostadsort. Jämförelser mellan olika färdsätt görs regelbundet i forumet och skulle en ny revolutionerande resväg dyka upp vore det en lättnad för många. _________________ Man kan inte ha samma bil hela livet! |
||
![]() |
Foruminfo/frågor
![]() |
1283 besök totalt |