| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Volvo 240 -89 tvåtusentvåhundratjugotvå kronor
|
932 besök totalt |
|
Re: S: Volvo 240 -89 vinterhäck/brukshink/pundarbil
Nu är handbromsköldar etc bytt, supergrepp i handbromsen igen. Nykrockad , men svenskt stål bet bättre än japanskt. Inga nya skador, bara lite extra färg på redan skadade områden
_________________ Roland Johansson |
||
|
Re: S: Volvo 240 -89 vinterhäck/brukshink/pundarbil
Tomtepriside 2222:- _________________ Roland Johansson |
||
![]() |
SÄLJES
S: Volvo 240 -89 tvåtusentvåhundratjugotvå kronor
|
932 besök totalt |

