Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: Volvo 240 -89 tvåtusentvåhundratjugotvå kronor
932 besök totalt
Rolle Scirocco
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 5373


Trådstartare
S: Volvo 240 -89 tvåtusentvåhundratjugotvå kronor

Såld

_________________
Roland Johansson
Citera
Rolle Scirocco
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 5373


Trådstartare
Re: S: Volvo 240 -89 vinterhäck/brukshink/pundarbil

Nu är handbromsköldar etc bytt, supergrepp i handbromsen igen.

Nykrockad , men svenskt stål bet bättre än japanskt. Inga nya skador, bara lite extra färg på redan skadade områden

_________________
Roland Johansson
Citera
Rolle Scirocco
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 5373


Trådstartare
Re: S: Volvo 240 -89 vinterhäck/brukshink/pundarbil

Rolle Scirocco skrev:
Nu är handbromsköldar etc bytt, supergrepp i handbromsen igen.

Nykrockad , men svenskt stål bet bättre än japanskt. Inga nya skador, bara lite extra färg på redan skadade områden


Tomtepriside 2222:-

_________________
Roland Johansson
Citera
SÄLJES
S: Volvo 240 -89 tvåtusentvåhundratjugotvå kronor
932 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande