Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
Inaktuell
2339 besök totalt
Mattias Habenicht
Kingelstad/Svalöv
Här sen Mar 2003
Inlägg: 1019


Trådstartare
Inaktuell

OBS NYTT AVRESEDATUM. 26:e december

Tomt biltransportsläp sthlm-gbg-malmö...viss plats malmö sthlm enbart i bil.

_________________
Mattias Habenicht
HMS
Citera
Mattias Habenicht
Kingelstad/Svalöv
Här sen Mar 2003
Inlägg: 1019


Trådstartare
uppar en gång i veckan...vore synd om någon missar en billig transportmöjlighet

_________________
Mattias Habenicht
HMS
Citera
Mattias Habenicht
Kingelstad/Svalöv
Här sen Mar 2003
Inlägg: 1019


Trådstartare
veckoupp!

_________________
Mattias Habenicht
HMS
Citera
Henrik F
Malmö
Här sen Apr 2004
Inlägg: 235



Har en e34 m5 som ska köras ner från stockholm till malmö. Lite krockad är den, men körbar. Det är värt 2000kr för mig, men vikten är rätt fel tyvärr.. eller ?

_________________
Henrik Frberg



M535i
Citera
robber
08
Här sen Mar 2003
Inlägg: 5748



Re:

HenrikSW20 skrev:
Har en e34 m5 som ska köras ner från stockholm till malmö. Lite krockad är den, men körbar. Det är värt 2000kr för mig, men vikten är rätt fel tyvärr.. eller ?


om den inte har en plastkaross och är bra hålborrad så väger den nog inte de 1100kg som står som max i annonsen

_________________
R0b1n F0rsb3rg
"Full of sport mind & luxury feeling super potential in winter wheel iver"
______________________
Citera
Mattias Habenicht
Kingelstad/Svalöv
Här sen Mar 2003
Inlägg: 1019


Trådstartare
Re:

HenrikSW20 skrev:
Har en e34 m5 som ska köras ner från stockholm till malmö. Lite krockad är den, men körbar. Det är värt 2000kr för mig, men vikten är rätt fel tyvärr.. eller ?


Tyvärr kostar nog både böter och axelbrott mer än 2000.

Idé: Fixa ngn som åker med mig upp för en trehundring. Denna person kan ju köra ner bilen sen. 1700 bör ju räcka till både bensin och lön till föraren. Sen kan han ju dra loss lite på Spy Bar också!

_________________
Mattias Habenicht
HMS
Citera
Johan Sjöström
Der drüben
Här sen Dec 2002
Inlägg: 11700



Hur pass krockad är bilen? Skall upp i slutet av november och kan kanske köra den ner då Henrik?

Sorry om jag blir lite OT i tråden

_________________

NS 349/7.51.80/9.07.00
Citera
Johan Rius
Kävlinge / Skåne
Här sen Feb 2003
Inlägg: 1212



Re:

Mattias Habenicht (Habbe) skrev:
HenrikSW20 skrev:
Har en e34 m5 som ska köras ner från stockholm till malmö. Lite krockad är den, men körbar. Det är värt 2000kr för mig, men vikten är rätt fel tyvärr.. eller ?


Tyvärr kostar nog både böter och axelbrott mer än 2000.

Idé: Fixa ngn som åker med mig upp för en trehundring. Denna person kan ju köra ner bilen sen. 1700 bör ju räcka till både bensin och lön till föraren. Sen kan han ju dra loss lite på Spy Bar också!

om frun tillåter kan jag säkert hänga på... thumbs up

_________________
Johan Rius
Tonykart Racer DD2
Citera
Per Lidbom
Stocksund
Här sen Mar 2005
Inlägg: 245



Fråga: Du ska alltså bara ner med släp?

(verkar ju iofs märkligt att åka båda hållen med tomt släp, men måste fråga...)


_________________
Per Lidbom

i3S ACS -18
M5 e28 -86
M5 e39 -99
M540i/6 touring (snart M5) -01

...och en jädra massa cyklar.
Citera
Mattias Habenicht
Kingelstad/Svalöv
Här sen Mar 2003
Inlägg: 1019


Trådstartare
Svarar och uppar samtidigt. Ja släpet skall hämtas i stockholm. En kompis har det just nu till sin flytt. Fortfarande tomt på vägen ner.

_________________
Mattias Habenicht
HMS
Citera
Mattias Habenicht
Kingelstad/Svalöv
Här sen Mar 2003
Inlägg: 1019


Trådstartare
Denna resa startar nu istället 26:e december för de som vill ha ngt transporterat.

_________________
Mattias Habenicht
HMS
Citera
Robban1
knutstorp
Här sen Jan 2008
Inlägg: 1160



om man vill ha hjälp att hämta en motor, istockholm, vad skulle det kosta? svara gärna i ett pm

_________________
R Malmström
MSCC
Citera
Mattias Habenicht
Kingelstad/Svalöv
Här sen Mar 2003
Inlägg: 1019


Trådstartare
några dagar kvar!

_________________
Mattias Habenicht
HMS
Citera
gnugnaf
Knifetown
Här sen Jun 2008
Inlägg: 87



Re:

Mattias Habenicht (Habbe) skrev:
några dagar kvar!


Jag har 4st 19" däck som ligger hos Häggenas, får dom lifta upp till stockholm???

_________________
Mats Eriksson

M3 E46 - 02
997 4S - 07 Såld
M3 E30 -88 Såld
M3 E46 -04 Såld
968 CS -93 Såld
M3 E46 -03 Såld
993 C2 -97 Såld

BTG 8:14
Citera
406swv6
Kattarp ; Helsingborg
Här sen Mar 2008
Inlägg: 10



De e då för j...gt .
Hade behöft hjälp med transport av en tom kaross från Falun till Hbg.
men Falun e ju inte Stockholm >

Men vill du för en kälig ersättning vill ta rundan upp om så hör gärna av dej.

Mvh
Uffe

_________________
Ulf Eliasson
Citera
Mattias Habenicht
Kingelstad/Svalöv
Här sen Mar 2003
Inlägg: 1019


Trådstartare
Re:

406swv6 skrev:
De e då för j...gt .
Hade behöft hjälp med transport av en tom kaross från Falun till Hbg.
men Falun e ju inte Stockholm >

Men vill du för en kälig ersättning vill ta rundan upp om så hör gärna av dej.

Mvh
Uffe



...hehe, ja det var ingen liten avstickare...PM:ar dig iaf.

_________________
Mattias Habenicht
HMS
Citera
SÄLJES
Inaktuell
2339 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande