| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
Inaktuell
|
2339 besök totalt |
|
Inaktuell
OBS NYTT AVRESEDATUM. 26:e december Tomt biltransportsläp sthlm-gbg-malmö...viss plats malmö sthlm enbart i bil. _________________ Mattias Habenicht HMS |
||||
|
Re:
om den inte har en plastkaross och är bra hålborrad så väger den nog inte de 1100kg som står som max i annonsen
_________________ R0b1n F0rsb3rg "Full of sport mind & luxury feeling super potential in winter wheel iver" ______________________ |
||||
|
Re:
Tyvärr kostar nog både böter och axelbrott mer än 2000. Idé: Fixa ngn som åker med mig upp för en trehundring. Denna person kan ju köra ner bilen sen. 1700 bör ju räcka till både bensin och lön till föraren. Sen kan han ju dra loss lite på Spy Bar också!
_________________ Mattias Habenicht HMS |
||||
|
Re:
om frun tillåter kan jag säkert hänga på... _________________ Johan Rius Tonykart Racer DD2 |
||||
|
Fråga: Du ska alltså bara ner med släp?
(verkar ju iofs märkligt att åka båda hållen med tomt släp, men måste fråga...)
_________________ Per Lidbom i3S ACS -18 M5 e28 -86 M5 e39 -99 M540i/6 touring (snart M5) -01 ...och en jädra massa cyklar. |
||||
|
Re:
Jag har 4st 19" däck som ligger hos Häggenas, får dom lifta upp till stockholm??? _________________ Mats Eriksson M3 E46 - 02 997 4S - 07 Såld M3 E30 -88 Såld M3 E46 -04 Såld 968 CS -93 Såld M3 E46 -03 Såld 993 C2 -97 Såld BTG 8:14 |
||||
|
De e då för j...gt .
Hade behöft hjälp med transport av en tom kaross från Falun till Hbg. men Falun e ju inte Stockholm >
Men vill du för en kälig ersättning vill ta rundan upp om så hör gärna av dej. Mvh Uffe _________________ Ulf Eliasson |
||||
|
Re:
...hehe, ja det var ingen liten avstickare...PM:ar dig iaf. _________________ Mattias Habenicht HMS |
||||
![]() |
SÄLJES
Inaktuell
|
2339 besök totalt |
