| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Bilder o videos
Riccardo Patrese på banan med frugan...
|
3 besök senaste veckan (8759 totalt) |
|
Killen hetsar inte upp sig i onödan...
http://www.youtube.com/watch?v=OIhGJ Hon borde veta bättre än att en racerförare tar det inte lungt på banan.... _________________ driver - Thomas Thuresson Porsche 964 C2 -90 |
||||
|
Re: Riccardo Patrese på banan med frugan...
schyssta italienska svordomar inklusive fina gester hon häver ut dig där på slutet när det går fort....
|
||||
|
Bäst är ju reaktionen när hon inser att hon vart filmad! Hon blir inte förbannad utan bara garvar.. jag är kär
|
||||
|
Re:
Haha typ Brukar låta ungefär sådär fast utan garvet då när jag står på lite för hårt för tjejens smak.
|
||||
|
|
||||
|
|
||||
|
|
||||
|
Re: Riccardo Patrese på banan med frugan...
Ja, och det var ett av dom snällare uttrycken....
|
||||
|
|
||||
|
Re:
Är det inte det avfarter är till för? Sådär gör jag nästan alltid
Sara skrattar mest åt beteendet _________________ Martin Öberg
|
||||
|
Re:
Javisst, fast det avtar med småknott som spyr så fort man svänger. _________________ bmw bmwsson |
||||
|
|
||||
|
Gifta sig med en formel1-stjärna och vara farträdd?
Svag misstanke om att det kommer låta likadant när man drar ut sin sambo på bana, hon får dödspanik så länge hon själv inte sitter bakom ratten/styret.. _________________ Filip Åhrberg ----------------- Porsche 944 Turbo Cup 3.0l 16v |
||||
|
Re:
Det där varierar för mig, jag tycker det är läskigt att åka med folk som inte har koll och då behöver det inte gå särskilt fort. _________________ Martin Öberg
|
||||
|
Re:
Skulle tro att en F1 stjäna har rätt bra koll på läget. Om man nu inte är ett kontrollfreak och bara litar på sig själv som undertecknad.
_________________ bmw bmwsson |
||||
![]() |
Bilder o videos
|
3 besök senaste veckan (8759 totalt) |