| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Fabriksnya motorer till vinterns bygge..
|
2 besök senaste veckan (4716 totalt) |
|
S: Fabriksnya motorer till vinterns bygge..
Zetec 2.0 blacktop motor -04, s.k crate-engine. Helt nya. Automat. Komplett med insug, grenrör, vatten pump etc.
Pris: pga den låga dollarn, nu 15000:- GM Ecotec Z22SE/L61 crate-engine. Helt nya. Automat. Komplett med insug, grenrör, vatten pump etc. Pris: 17500:- Har fått OK med Dude ang annonsen. Pm eller mail på info@hpmotor.se _________________ Håkan Persson |
||
|
Är det något speciellt med denna motorn i och med att den är från en automat?
Blir det mycket klydd att använda den till en manuell bil? _________________ Jesper Leidig Skoda Octavia 1,6 -99 Harley Davidsson Sportster 1200 Sport Vespa Touring 150cc 1961 |
||
|
Hallo!
Nej, inga problem, det är bara ett svänghjul som behövs. Det bästa är väl ett nytt från tex Burton, dom har ju lätta och fina.. Annars finns det på skroten, helst från en 1800, dom är betydligt lättare. Trött på Crossflow?
/Hp _________________ Håkan Persson |
||
|
Har även några vinkel åttor..
1 st GM Vortech 6200 (420 hk) Finns hemma. 4 st GM Vortech 5300 (300 hk) Finns hemma. 5 st GM Ecotec 4 cyl Z22SE/L61 (147 hk) Alla motorer är fabriksnya!!! /Hp _________________ Håkan Persson |
||
|
Re:
Vad kostar en Z22SE? _________________ M v h Stephan Berglund BMW M3 E36 -97 |
||
![]() |
SÄLJES
S: Fabriksnya motorer till vinterns bygge..
|
2 besök senaste veckan (4716 totalt) |
