Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
K: Billiga R-däck till nybörjare 16-17tum
889 besök totalt
Sparris
Malmö
Här sen Nov 2005
Inlägg: 33


Trådstartare
K: Billiga R-däck till nybörjare 16-17tum

Hej, till nästa säsong tänkte ja börja köra lite bana så smått, mest på skoj, inget allvar, lära mig mer om bilen och min egen körteknik är tanken!

Så har ni några halvslitna R-sulor liggandes av valfritt märke och storlek, allt mellan 205-255 funkar.

Skulle ni råka ha dem på några billiga fälgar med bultdelning 110-5 så är det ett klart plus men absolut ingen nödvändighet.

Väl Bekomme!

/J Pershav

_________________
Jonas Persson
Citera
Mia
Bredared
Här sen Jun 2005
Inlägg: 373



Kör på gatdäcken om du är nybörjare!

Du behöver inte R-däck i början.

Annars har jag halvslitna toyo R888 16" till salu...

_________________
Mia Andersson
www.snowdragon.se
Citera
Sparris
Malmö
Här sen Nov 2005
Inlägg: 33


Trådstartare
Re:

Mia skrev:
Kör på gatdäcken om du är nybörjare!

Du behöver inte R-däck i början.

Annars har jag halvslitna toyo R888 16" till salu...


Har kört på bana endel inna, på knutan, kullen och sturup. Så ja e inte helt ny, men tanken är att jag vill köra lite mer "på riktigt" och då behövs bättre sulor!

Vart ligger dessa R888;or o vilar? Jag bor i skåne

_________________
Jonas Persson
Citera
Mia
Bredared
Här sen Jun 2005
Inlägg: 373



I Trollhättan.
Men vi ska till Sturup den 4/11.

205/55/R16 Toyo R888 GG

_________________
Mia Andersson
www.snowdragon.se
Citera
SÄLJES
K: Billiga R-däck till nybörjare 16-17tum
889 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande