| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
K: Billiga R-däck till nybörjare 16-17tum
|
889 besök totalt |
|
K: Billiga R-däck till nybörjare 16-17tum
Hej, till nästa säsong tänkte ja börja köra lite bana så smått, mest på skoj, inget allvar, lära mig mer om bilen och min egen körteknik är tanken! Så har ni några halvslitna R-sulor liggandes av valfritt märke och storlek, allt mellan 205-255 funkar. Skulle ni råka ha dem på några billiga fälgar med bultdelning 110-5 så är det ett klart plus men absolut ingen nödvändighet. Väl Bekomme! /J Pershav _________________ Jonas Persson |
||
|
Kör på gatdäcken om du är nybörjare!
Du behöver inte R-däck i början. Annars har jag halvslitna toyo R888 16" till salu... |
||
|
Re:
Har kört på bana endel inna, på knutan, kullen och sturup. Så ja e inte helt ny, men tanken är att jag vill köra lite mer "på riktigt" och då behövs bättre sulor! Vart ligger dessa R888;or o vilar? Jag bor i skåne
_________________ Jonas Persson |
||
|
|
||
![]() |
SÄLJES
K: Billiga R-däck till nybörjare 16-17tum
|
889 besök totalt |
