| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
K: Golf mkII Gti
|
2 besök senaste veckan (1533 totalt) |
|
Tjena.. Jag är intresserad av att köpa en Golf II Gti för mellan 20-25tusen kr. Har kikat lite på blocket men hittar ingen som verkar vara i bra skick.. så tänkte kolla om någon här kanske har någon???? .. gärna med igensatt baklucka o g60 front osv...
tveka inte att höra av dig... mvh//Andreas Elofsson _________________ Andreas Elofsson ¤ Lupo-00 gocart! |
||||
|
vad sägs om en fin orginalare 16v -90a
kanon å lägga några tusen å få den i den looken du vill ha
/Danne _________________ Danny Svensson Bmw 325 Coupé -92 (dagligskutan) Bmw M535i -87 Diamantsvart Bmw 323i sport -79 (samlaråk) |
||||
|
Re:
mjo men d bästa hade ju varit om den va klar direkt
_________________ Andreas Elofsson ¤ Lupo-00 gocart! |
||||
|
_________________ Patrik Hagel Åker Volvo XC60-D4-2015 Glider Volvo C70 2.4T Cab.2004 Skruvar Golf GTi 1983 |
||||
|
Re:
den är lite för "gubbig" för mig
||||
|
Re:
hejsan, jag har en fin golf 2 gti. adda gärna msn eller skriv ett mail om du e intresserad så kan jag skicka bilder på den:) danielberg60@hotmail.com Ha de bra MVH daniel berg _________________ Daniel Berg |
||||
|
Re:
jag addade dig på msn nu..
||||
|
https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php
Här är länken på min bil och det finns lite extra prylar till den med som ögonlock, glasfiberhuv, mm så allt är förhandlingsbart till viss del. _________________ Pekka Kiiskilä. |
||||
|
Re:
ok ... men jag behöver en mera bruks-aktig bil besiktad o skattad .. bara tuta o köra..
||||
|
här har du min skönhet iaf, blivit en och annan intresserad nu.
avsköljd på bilden därför den är så flammig.
_________________ Danny Svensson Bmw 325 Coupé -92 (dagligskutan) Bmw M535i -87 Diamantsvart Bmw 323i sport -79 (samlaråk) |
||||
|
Re:
jag har redan fått bilderna på bilen
||||
![]() |
SÄLJES
|
2 besök senaste veckan (1533 totalt) |