Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
K: Golf mkII Gti
2 besök senaste veckan (1533 totalt)
drsnuggles
Bromma (stockholm)
Här sen Jan 2008
Inlägg: 52


Trådstartare
K: Golf mkII Gti

Tjena..

Jag är intresserad av att köpa en Golf II Gti för mellan 20-25tusen kr.
Har kikat lite på blocket men hittar ingen som verkar vara i bra skick.. så tänkte kolla om någon här
kanske har någon???? .. gärna med igensatt baklucka o g60 front osv...




tveka inte att höra av dig...



mvh//Andreas Elofsson

_________________
Andreas Elofsson



¤ Lupo-00 gocart!
Citera
DannyMk1
Kvidinge (Skånela)
Här sen Mar 2005
Inlägg: 247



vad sägs om en fin orginalare 16v -90a

kanon å lägga några tusen å få den i den looken du vill ha


/Danne

_________________
Danny Svensson

Bmw 325 Coupé -92 (dagligskutan)
Bmw M535i -87 Diamantsvart
Bmw 323i sport -79 (samlaråk)
Citera
drsnuggles
Bromma (stockholm)
Här sen Jan 2008
Inlägg: 52


Trådstartare
Re:

DannyMk1 skrev:
vad sägs om en fin orginalare 16v -90a

kanon å lägga några tusen å få den i den looken du vill ha


/Danne




mjo men d bästa hade ju varit om den va klar direkt

_________________
Andreas Elofsson



¤ Lupo-00 gocart!
Citera
P Kiiskilä
Vara:
Här sen Jan 2005
Inlägg: 85



Jag har en färdig bil som är bananpassad för rätta pengar och den är till salu här så bläddra vidare.

_________________
Pekka Kiiskilä.
Citera
drsnuggles
Bromma (stockholm)
Här sen Jan 2008
Inlägg: 52


Trådstartare
ingen som som har någon fin golf tillsalu???

_________________
Andreas Elofsson



¤ Lupo-00 gocart!
Citera
P.Hagel
Växjö
Här sen Okt 2004
Inlägg: 579



Jo men inte för att byggas om.

http://www.vwgolf.se/viewtopic.php?t=8565

_________________
Patrik Hagel

Åker
Volvo XC60-D4-2015
Glider Volvo C70 2.4T Cab.2004
Skruvar Golf GTi 1983
Citera
drsnuggles
Bromma (stockholm)
Här sen Jan 2008
Inlägg: 52


Trådstartare
Re:

P.Hagel skrev:
Jo men inte för att byggas om.

http://www.vwgolf.se/viewtopic.php?t=8565



den är lite för "gubbig" för mig

_________________
Andreas Elofsson



¤ Lupo-00 gocart!
Citera
danielberg
Nyköping
Här sen Sep 2008
Inlägg: 1

Ny på att skriva
inlägg i forumet


Re:

drsnuggles skrev:
ingen som som har någon fin golf tillsalu???

hejsan, jag har en fin golf 2 gti. adda gärna msn eller skriv ett mail om du e intresserad så kan jag skicka bilder på den:) danielberg60@hotmail.com
Ha de bra MVH daniel berg

_________________
Daniel Berg
Citera
drsnuggles
Bromma (stockholm)
Här sen Jan 2008
Inlägg: 52


Trådstartare
Re:

danielberg skrev:
drsnuggles skrev:
ingen som som har någon fin golf tillsalu???

hejsan, jag har en fin golf 2 gti. adda gärna msn eller skriv ett mail om du e intresserad så kan jag skicka bilder på den:) danielberg60@hotmail.com
Ha de bra MVH daniel berg


jag addade dig på msn nu..

_________________
Andreas Elofsson



¤ Lupo-00 gocart!
Citera
P Kiiskilä
Vara:
Här sen Jan 2005
Inlägg: 85



https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=48936

Här är länken på min bil och det finns lite extra prylar till den med som ögonlock, glasfiberhuv, mm så allt är förhandlingsbart till viss del.

_________________
Pekka Kiiskilä.
Citera
drsnuggles
Bromma (stockholm)
Här sen Jan 2008
Inlägg: 52


Trådstartare
Re:

P Kiiskilä skrev:
https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=48936

Här är länken på min bil och det finns lite extra prylar till den med som ögonlock, glasfiberhuv, mm så allt är förhandlingsbart till viss del.




ok ... men jag behöver en mera bruks-aktig bil besiktad o skattad .. bara tuta o köra..

_________________
Andreas Elofsson



¤ Lupo-00 gocart!
Citera
P Kiiskilä
Vara:
Här sen Jan 2005
Inlägg: 85



Skicka ett mail till mig så får du bilder på bilen för den är fullt fungerande som bruksbil med men den är lite mer förädlad i väghållning och bromsar.

_________________
Pekka Kiiskilä.
Citera
DannyMk1
Kvidinge (Skånela)
Här sen Mar 2005
Inlägg: 247



här har du min skönhet iaf, blivit en och annan intresserad nu.
avsköljd på bilden därför den är så flammig.


_________________
Danny Svensson

Bmw 325 Coupé -92 (dagligskutan)
Bmw M535i -87 Diamantsvart
Bmw 323i sport -79 (samlaråk)
Citera
drsnuggles
Bromma (stockholm)
Här sen Jan 2008
Inlägg: 52


Trådstartare
Re:

P Kiiskilä skrev:
Skicka ett mail till mig så får du bilder på bilen för den är fullt fungerande som bruksbil med men den är lite mer förädlad i väghållning och bromsar.



jag har redan fått bilderna på bilen

_________________
Andreas Elofsson



¤ Lupo-00 gocart!
Citera
drsnuggles
Bromma (stockholm)
Här sen Jan 2008
Inlägg: 52


Trådstartare
blev nerlurad till GBG idag för att kolla På en G60 .. men d va ett riktigt vrak


_________________
Andreas Elofsson



¤ Lupo-00 gocart!
Citera
drsnuggles
Bromma (stockholm)
Här sen Jan 2008
Inlägg: 52


Trådstartare
letar fortfarande

ingen som har en "fläskig" golf II gti och sälja för 25000kr???? thumbs up

_________________
Andreas Elofsson



¤ Lupo-00 gocart!
Citera
SÄLJES
K: Golf mkII Gti
2 besök senaste veckan (1533 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande