| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: BMW E30 318is karosseri
|
892 besök totalt |
|
S: BMW E30 318is karosseri
Hej. Har lite karossdelar till BMW E30 till salu och då det är ganska många som kör sådanna här så tänkte jag att det kanske kunde vara intressant... Edit: Slänger in lite bilder här på rejsa också. Skicket framgår ganska tydligt tror jag. Bakkofångaren är knäckt nästan hela vägen igen i ena hörnet men ser bra ut... Jag vet att grejjerna är ganska skitna... men det är inte för att det är något fel på dem utan för att jag är lat
Har dessutom en baggageklädsel som är i fint skick. men ingen bild på den.
Tveka inte att säga till ifall ni vill ha mer bilder! /edit orginalgrejjer: http://www.blocket.se/vi/18333121.htm?ca=15_s Tveka inte att höra av eller skriva här om det är något ni undrar... mvh / Rickard _________________ Rickard Olsson |
||
|
Re:
Jadu... Det var en bra fråga! Jag skyller på växthuseffekten... Tar tag i det imorgon, och då utlovar jag ett par extrabilder som någon slags botgöring
_________________ Rickard Olsson |
||
|
Hej.
Nu är plastkittet sålt. Men orginalkarossen finns fortfarande kvar ifall någon är intresserad? Vet att detta är helt fel ställe men ajg passar på att fråga här ändå. Jag har även en bmw v12 på 5l med den lilla defekten att styrsystemet ligger i en låda vid sidan om... Finns det någon som helst möjlighet att få sålt den på det viset eller måste jag skruva ihop och starta den för att få några intressenter överhuvudtaget? mvh / Rickard _________________ Rickard Olsson |
||
![]() |
SÄLJES
S: BMW E30 318is karosseri
|
892 besök totalt |
