Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: BMW E30 318is karosseri
892 besök totalt
Rickard Olsson
Trollhättan
Här sen Sep 2004
Inlägg: 80


Trådstartare
S: BMW E30 318is karosseri

Hej.

Har lite karossdelar till BMW E30 till salu och då det är ganska många som kör sådanna här så tänkte jag att det kanske kunde vara intressant...

Edit: Slänger in lite bilder här på rejsa också. Skicket framgår ganska tydligt tror jag. Bakkofångaren är knäckt nästan hela vägen igen i ena hörnet men ser bra ut...

Jag vet att grejjerna är ganska skitna... men det är inte för att det är något fel på dem utan för att jag är lat

Har dessutom en baggageklädsel som är i fint skick. men ingen bild på den.











Tveka inte att säga till ifall ni vill ha mer bilder!

/edit

orginalgrejjer:
http://www.blocket.se/vi/18333121.htm?ca=15_s

Tveka inte att höra av eller skriva här om det är något ni undrar...

mvh / Rickard

_________________
Rickard Olsson
Citera
Franzén
Rävlanda
Här sen Feb 2006
Inlägg: 1890



Varför inte lägga upp alla fina bilder och info här på rejsa direkt istället för att länka till andra annons-sajter?
>

_________________
Anders Franzén

320i Coupé -80 Hennarot
Citera
Rickard Olsson
Trollhättan
Här sen Sep 2004
Inlägg: 80


Trådstartare
Re:

Franzén skrev:
Varför inte lägga upp alla fina bilder och info här på rejsa direkt istället för att länka till andra annons-sajter?
>


Jadu... Det var en bra fråga! Jag skyller på växthuseffekten... Tar tag i det imorgon, och då utlovar jag ett par extrabilder som någon slags botgöring

_________________
Rickard Olsson
Citera
Rickard Olsson
Trollhättan
Här sen Sep 2004
Inlägg: 80


Trådstartare
Hej.

Nu är plastkittet sålt. Men orginalkarossen finns fortfarande kvar ifall någon är intresserad?


Vet att detta är helt fel ställe men ajg passar på att fråga här ändå. Jag har även en bmw v12 på 5l med den lilla defekten att styrsystemet ligger i en låda vid sidan om... Finns det någon som helst möjlighet att få sålt den på det viset eller måste jag skruva ihop och starta den för att få några intressenter överhuvudtaget?

mvh / Rickard

_________________
Rickard Olsson
Citera
Vätterleden Racing
Jönköping
Här sen Sep 2005
Inlägg: 1019



Du har PM

_________________
olof Johansson
Citera
SÄLJES
S: BMW E30 318is karosseri
892 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande