Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Bilder o videos
![]() |
<< 1, 2 5563 besök totalt |
Haha, tycke och smak är ju helt klart olika - men i jämförelse med trådskaparens film, så tycker jag verkligen att ditt filmexempel känns som en gammal trist Åsa-Nisse-rulle ![]() _________________ -- |
||||||
_________________ Jonas Zetterman Västerås Sonens Race Insta https://www.instagram.com/philiptangerstad63/ |
||||||
Missuppfatta mig inte, men jag pratar om klippningen. Pratar om sekvenserna hur de kunde vart bättre planerade i filmen. Och jag håller själv med om i tidigare inlägg, att det inte är det bästa exemplet. men jag tog ett snabbt där de specifikationerna innefattades. Till nästa gång så är det bra att ha i åtanke att lägga upp en bra synopsis. Du går igenom; - syftet med filmen - mening/budskap - form - längd - klippningstempo osv... Vill du vara ännu mer seriös och få något "riktigt" använder du gärna tillvägagångsättet outline med treatment. Vilket egentligen innebär en utförligare synopsis. Och beskrivning för att själv hjälpa fattare. MEN! Här var visst bara positiv kritik ämnad att lämna? ![]() ![]() _________________ Jacob oesterlindh |
||||||
just filmat med bra & snygga vinklar...musiken var inte riktigt min smak. Saknade lite gott morr från bilar ibland.. men tycker att det var mycket bra film.
Lokal TV eller ala 90tal, informativt budskap som gick fram men inget kul att titta på enligt mig. Ser gärna fler filmer av Anders istället ![]() _________________ Chris Ter |
||||||
Mitt budskap går onekligen inte fram. Men skitsamma ![]() _________________ Jacob oesterlindh |
||||||
Jag tror att vi alla i grunden fattar vad du menar, men du valde ett alldeles för dåligt exempel, för att det skulle kunna få passera utan att bli sönderhackat.. ![]() ![]() _________________ -- |
||||||
Morr.. ![]() Men men, jag vill se mer, skaffa stativ å gör upp en plan. En trevlig vinterfilm, om du har tid. Kan hända att jag slänger upp något, har faktiskt fått tag på två hd-kameror nu mera. ![]() _________________ Jacob oesterlindh |
||||||
Den filmen ser vi fram mot. Det bästa sättet att göra en jämförelse är ju med ett bra exempel. Nu får du nog ta dig tiden ![]() ![]() I övrigt ser jag gärna på liknande filmer i framtiden. Filmer nästan enbart med motorljud eller enbart in-car-cam-filmer finns det fullt av, men sådana här jobb med mer arbete bakom finns inte i samma mängd. Kör på Anders!! ![]() ![]() ![]() _________________ Dennis Johansen PCS 3413 Porsche 911 SC -83 ![]() Saab 9-3 -07 |
||||||
dessa hd-kamerorna är det den nya sorten dom som inte är större än handen typ som du filmat detta med ?
_________________ Magnus Svensson "Team SBR" Passat 1.8T -05 X Saab 900SE 2.0 TURBO driver X Saab 900SE 2.0 TURBO driver X Golf MKIII VR6 Driver Carkings Tävlingsledare |
||||||
Satt och kikade på den nu, och tänkte på en grej med slowmotion, det kan verka störande för vissa, men man fick mer tid för stilstudie över bilar och körstil. När det ändå är bra kvalitet, så kan man lägga lite tid på att titta närmare på fina bilar.
_________________ l Namn: Ludvig Adlercreutz l Typ: Kolbaserad l Bil: The Blåbär, Peugeot 206 l |
||||||
![]() |
Bilder o videos
![]() |
<< 1, 2 5563 besök totalt |