Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Bilder o videos
FILM: Gotland Ring | STACC
<<   1, 2
5563 besök totalt
FredrikÅ
Skåne
Här sen Nov 2002

Jacob Österlindh skrev:

Jag kan inte säga att detta är det bästa/bra exempel/et, men då får du inte lite av vad jag menar. i början av filmen och till och från. http://video.google.com/videoplay?docid=-3731461990836360347 för övrigt en på forumet som gjort denna.

Haha, tycke och smak är ju helt klart olika - men i jämförelse med trådskaparens film, så tycker jag
verkligen att ditt filmexempel känns som en gammal trist Åsa-Nisse-rulle

Västerås
Här sen Sep 2004

snygg film thumbs up

vilket program använde du dig av för redgering?

Jaaacob
Stockholm
Här sen Apr 2006

FredrikÅ skrev:
Jacob Österlindh skrev:

Jag kan inte säga att detta är det bästa/bra exempel/et, men då får du inte lite av vad jag menar. i början av filmen och till och från. http://video.google.com/videoplay?docid=-3731461990836360347 för övrigt en på forumet som gjort denna.

Haha, tycke och smak är ju helt klart olika - men i jämförelse med trådskaparens film, så tycker jag

Missuppfatta mig inte, men jag pratar om klippningen. Pratar om sekvenserna hur de kunde vart bättre planerade i filmen. Och jag håller själv med om i tidigare inlägg, att det inte är det bästa exemplet. men jag tog ett snabbt där de specifikationerna innefattades.

Till nästa gång så är det bra att ha i åtanke att lägga upp en bra synopsis.

Du går igenom;
- syftet med filmen
- mening/budskap
- form
- längd
- klippningstempo
osv...

Vill du vara ännu mer seriös och få något "riktigt" använder du gärna tillvägagångsättet outline med treatment. Vilket egentligen innebär en utförligare synopsis. Och beskrivning för att själv hjälpa fattare.

MEN! Här var visst bara positiv kritik ämnad att lämna?

Kristianstad
Här sen Apr 2006

Fan vad grymt! thumbs up thumbs up thumbs up thumbs up thumbs up
Det enda som man saknade var ju sin egen bil i filmen men då hade man väl brännt av ett skott i byxan

Mattias Narin 101xBTG-8:22
Porsche GT4-20
Citera
9000r -86
Trollhättan
Här sen Maj 2005

Kanon !!! thumbs up thumbs up thumbs up thumbs up thumbs up

Här sen Jul 2004

Namndispens
Namndispens

just filmat med bra & snygga vinklar...musiken var inte riktigt min smak. Saknade lite gott morr från bilar ibland.. men tycker att det var mycket bra film.

FredrikÅ skrev:
Jacob Österlindh skrev:

Lokal TV eller ala 90tal, informativt budskap som gick fram men inget kul att titta på enligt mig.

Ser gärna fler filmer av Anders istället

Stockholm
Här sen Apr 2006

Christer H skrev:
just filmat med bra & snygga vinklar...musiken var inte riktigt min smak. Saknade lite gott morr från bilar ibland.. men tycker att det var mycket bra film.

FredrikÅ skrev:
Jacob Österlindh skrev:

Lokal TV eller ala 90tal, informativt budskap som gick fram men inget kul att titta på enligt mig.

Ser gärna fler filmer av Anders istället

Mitt budskap går onekligen inte fram. Men skitsamma

Skåne
Här sen Nov 2002

Jacob Österlindh skrev:

Jag tror att vi alla i grunden fattar vad du menar, men du valde ett alldeles för dåligt exempel,
för att det skulle kunna få passera utan att bli sönderhackat..

Stockholm
Här sen Apr 2006

FredrikÅ skrev:
Jacob Österlindh skrev:

Jag tror att vi alla i grunden fattar vad du menar, men du valde ett alldeles för dåligt exempel,
för att det skulle kunna få passera utan att bli sönderhackat..

Morr..

Men men, jag vill se mer, skaffa stativ å gör upp en plan. En trevlig vinterfilm, om du har tid. Kan hända att jag slänger upp något, har faktiskt fått tag på två hd-kameror nu mera. thumbs up

Trollhättan
Här sen Jul 2004

Jacob Österlindh skrev:
Kan hända att jag slänger upp något, har faktiskt fått tag på två hd-kameror nu mera. thumbs up

Den filmen ser vi fram mot. Det bästa sättet att göra en jämförelse är ju med ett bra exempel. Nu får du nog ta dig tiden thumbs up

I övrigt ser jag gärna på liknande filmer i framtiden. Filmer nästan enbart med motorljud eller enbart in-car-cam-filmer finns det fullt av, men sådana här jobb med mer arbete bakom finns inte i samma mängd. Kör på Anders!! thumbs up

Saab 9-3 -07
Citera
SmurfMan
Knislinge
Här sen Dec 2004

dessa hd-kamerorna är det den nya sorten dom som inte är större än handen typ som du filmat detta med ?

X Saab 900SE 2.0 TURBO driver
X Golf MKIII VR6 Driver
Carkings Tävlingsledare
Citera
Fnatte
Stockholm
Här sen Jun 2004

Satt och kikade på den nu, och tänkte på en grej med slowmotion, det kan verka störande för vissa, men man fick mer tid för stilstudie över bilar och körstil. När det ändå är bra kvalitet, så kan man lägga lite tid på att titta närmare på fina bilar.

FILM: Gotland Ring | STACC
<<   1, 2
5563 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande