| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: BMW långloppsdelar M3 och M20
|
2 besök senaste veckan (1556 totalt) |
|
S: Bmw långloppsdelar M3 och M20
Motor M20 2,3L byggd av Ultra motors med Motronic sprut och mappad av Bror Jaktlund lämmnar ca 220 hk och 280 nm, beroende på bromsbänk. 5 växlad växelåda från en 1996 M3 E30 M3 bromsar kompletta runt om med nästan nya belägg, som bara dom kostade 4600 kr Diffklump mellanstora med ca 75% diff och 4:10 utväxling Bakvagnen kan säljas komplett med balken med justerbara camber + toa vinklar powerflex busningar diffen och bromsarna. M3 1996 Kardan obs detta ska säljas efter den 4 okt då vi kör sista racet för säsongen på Mantorp park, MSLS finalen, där bilen kan ses vad den går för och eventuellt åka med på Fredagen den 3 okt. Motorn går otroligt bra så fast motorn är på 2,3 liter, den är byggt av Ultra med bara de bästa delarna, bla med kolvar från JP pistons, speciellt anpassat för just vår motor. Pris diskuteras helst på plats då delarna måste ses och en provtur rekommenderas helst säljs allt till en köpare . Bilen har gått och vunnit i 9-Timmars ,SLC och Msls. Varvtider mm finns på deras hemsidor men vi har bytt namn några gånger så titta efter Team S2 , Team 4S (med start nummer 5) och nu heter vi Team Srace och har startnummer 6. Se mer info på vår hemsida: www.srace.se Mvh Peter Tel 070-1666676 _________________ Peter Sundqvist |
|
Ja kan köpa diffen EFTER helgen.. DÄREMOT kan ja inte ta mig dit i helgen pga jobb men bilder på nämnda diff o riktpris hade suttit fint! PM eller till m3crille@hotmail.com
_________________ Christian Larsson |
|
okej!
Nu har ju jag tyvärr inte lyxen av att bo nära Sthlm, så jag undrar hur du känner inför att posta diffen? Eller låta den ligga i nåt hörn tills jag har vägarna förbi. Betalar självklart i förskott i sånna fall. _________________ Peter Sternersson |
![]() |
SÄLJES
S: BMW långloppsdelar M3 och M20
|
2 besök senaste veckan (1556 totalt) |