Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: BMW långloppsdelar M3 och M20
2 besök senaste veckan (1556 totalt)
Peter Sundqvist
Trosa
Här sen Mar 2004
Inlägg: 118


Trådstartare
S: Bmw långloppsdelar M3 och M20

Motor M20 2,3L byggd av Ultra motors med Motronic sprut och mappad av Bror Jaktlund lämmnar ca 220 hk och 280 nm, beroende på bromsbänk.



5 växlad växelåda från en 1996 M3



E30 M3 bromsar kompletta runt om med nästan nya belägg, som bara dom kostade 4600 kr



Diffklump mellanstora med ca 75% diff och 4:10 utväxling

Bakvagnen kan säljas komplett med balken med justerbara camber + toa vinklar powerflex busningar diffen och bromsarna.


M3 1996 Kardan



obs detta ska säljas efter den 4 okt då vi kör sista racet för säsongen på Mantorp park, MSLS finalen, där bilen kan ses vad den går för och eventuellt åka med på Fredagen den 3 okt.



Motorn går otroligt bra så fast motorn är på 2,3 liter, den är byggt av Ultra med bara de bästa delarna, bla med kolvar från JP pistons, speciellt anpassat för just vår motor.



Pris diskuteras helst på plats då delarna måste ses och en provtur rekommenderas helst säljs allt till en köpare .




Bilen har gått och vunnit i 9-Timmars ,SLC och Msls. Varvtider mm finns på deras hemsidor men vi har bytt namn några gånger så titta efter Team S2 , Team 4S (med start nummer 5) och nu heter vi Team Srace och har startnummer 6.



Se mer info på vår hemsida: www.srace.se



Mvh Peter
Tel 070-1666676

_________________
Peter Sundqvist
Citera
M3Crille
Hässleholm/Skåne
Här sen Mar 2007
Inlägg: 280



PM!!

_________________
Christian Larsson
Citera
Peter_1982
Ljungby
Här sen Jan 2006
Inlägg: 1105



Det är alltså delar som säljes och inte hela bilen eller?

om den säljs i delar får du gärna ange ett pris på diffen. Förutsatt att du menar E30s stora diff, alltså 188.

_________________
Peter Sternersson
Citera
gbr
Örnsköldsvik
Här sen Maj 2007
Inlägg: 36



är lådan inte 6 vxl?

_________________
Per Grafström
Sveriges frächaste 318is?
Citera
Peter Sundqvist
Trosa
Här sen Mar 2004
Inlägg: 118


Trådstartare
Det är inte hela bilen som ska säljas.

Växelådan är 5 växlad

Delarna kommer att säljas efter helgen och om det är någon som vill titta på dom finns bilen på Mantorp Fre- Lördag

_________________
Peter Sundqvist
Citera
M3Crille
Hässleholm/Skåne
Här sen Mar 2007
Inlägg: 280



Ja kan köpa diffen EFTER helgen.. DÄREMOT kan ja inte ta mig dit i helgen pga jobb men bilder på nämnda diff o riktpris hade suttit fint! PM eller till m3crille@hotmail.com

_________________
Christian Larsson
Citera
Peter_1982
Ljungby
Här sen Jan 2006
Inlägg: 1105



Jag är gärna med och bjuder på diffen också, om det är som jag undrade, en 188...

_________________
Peter Sternersson
Citera
Peter Sundqvist
Trosa
Här sen Mar 2004
Inlägg: 118


Trådstartare
Japp det är en 188

_________________
Peter Sundqvist
Citera
Peter_1982
Ljungby
Här sen Jan 2006
Inlägg: 1105



okej!

Nu har ju jag tyvärr inte lyxen av att bo nära Sthlm, så jag undrar hur du känner inför att posta diffen? Eller låta den ligga i nåt hörn tills jag har vägarna förbi. Betalar självklart i förskott i sånna fall.

_________________
Peter Sternersson
Citera
M3Crille
Hässleholm/Skåne
Här sen Mar 2007
Inlägg: 280



Ja fråga samma sak häromdan i mitt PM som ja va först me o posta hoppas ja.. Pris o ja kan betala t ex bussgods som ja skrev i mitt PM..

_________________
Christian Larsson
Citera
Peter Sundqvist
Trosa
Här sen Mar 2004
Inlägg: 118


Trådstartare
Jag ber om ursäkt för att vi inte har svarat men vi har beslutat oss för att försöka sälja hela bilen komplett
istället för att plocka ner den.

Mvh Peter

_________________
Peter Sundqvist
Citera
M3Crille
Hässleholm/Skåne
Här sen Mar 2007
Inlägg: 280



Du har mail!

_________________
Christian Larsson
Citera
SÄLJES
S: BMW långloppsdelar M3 och M20
2 besök senaste veckan (1556 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande