| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Seven med Kadett GSimotor med lite småplock
|
1702 besök totalt |
|
S: Seven med Kadett GSimotor med lite småplock
Har lite för många projekt nu och samtidigt en bebis. Men städar mitt 5x5 m garage och får in mina 2 sportbilar.... får plocka lite då och då? Behåller bilen ett tag till m a o _________________ Torbjörn Fagerberg
A master of going faster! |
||||
|
|
||||
|
Re: S: Seven med Kadett GSimotor med lite småplock
Betyder det att bilen inte längre är till salu? Funderade på om chassiet var anpassat för att kunna få in en "vanlig låda" och lite andra funderingar så som ett ev byte mot en mycket fräsch Mini. Mvh _________________ MVH Kristofer Eklund [Kristofer Eklund Motorsport] KEM SuperMini (Projekt) Lexus nx450H -24(Bruksbil) Vw polo Tdi-13 (Bruksbil) |
||||
|
Re: S: Seven med Kadett GSimotor med lite småplock
Mmmmm... åsså har jag redan en Mini
_________________ Torbjörn Fagerberg
A master of going faster! |
||||
|
BRA beslut..tycker jag... se nu till och ta det lungt med barn tillverkningen så du får åtminståne lite garage tid..
tidsåtgång.. 1 barn =1 enhet tid. 2 barn =4 enheter tid... i alla fall var det så när mina ``små' kom till för typ 20 och 19 år sedan... lycka till _________________ Michael Thulesius |
||||
![]() |
SÄLJES
S: Seven med Kadett GSimotor med lite småplock
|
1702 besök totalt |

