Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: Seven med Kadett GSimotor med lite småplock
1702 besök totalt
apex
Linköping
Här sen Okt 2004
Inlägg: 2048


Trådstartare
S: Seven med Kadett GSimotor med lite småplock

Har lite för många projekt nu och samtidigt en bebis.

Men städar mitt 5x5 m garage och får in mina 2 sportbilar.... får plocka lite då och då?

Behåller bilen ett tag till m a o

_________________
Torbjörn Fagerberg

A master of going faster!
Citera
Michael Th
kallinge
Här sen Jul 2005
Inlägg: 2543



synd att du inte hinner med den... verkade ju som du hade kul med den...när den nu höll ihop....
ja ja kanske näste man/kvinna har med tid...

_________________
Michael Thulesius
Citera
Roger Gustafsson
Puerto Vallarta
Här sen Sep 2004
Inlägg: 5714



Vi kan byta mot min Escortkombi anno -76!

_________________
Sand&Salt Mexican Leather

MexBeetle -90 1600cc
Citera
Bladh
Hagelstorp
Här sen Jul 2004
Inlägg: 2332



Byte med en Roadsport Miata?


_________________
Anders Bladh

Vespa PX 200 -83
Vespa P200 -80
Mazda MX-5 -91
En vit Opel -18
Citera
Cooper Killen
Vendelsö/Stockholm
Här sen Sep 2003
Inlägg: 1149



Re: S: Seven med Kadett GSimotor med lite småplock

apex skrev:
Har lite för många projekt nu och samtidigt en bebis.

Men städar mitt 5x5 m garage och får in mina 2 sportbilar.... får plocka lite då och då?

Behåller bilen ett tag till m a o


Betyder det att bilen inte längre är till salu? Funderade på om chassiet var anpassat för att kunna få in en "vanlig låda" och lite andra funderingar så som ett ev byte mot en mycket fräsch Mini.

Mvh

_________________
MVH Kristofer Eklund
[Kristofer Eklund Motorsport]

KEM SuperMini (Projekt)
Lexus nx450H -24(Bruksbil)
Vw polo Tdi-13 (Bruksbil)
Citera
apex
Linköping
Här sen Okt 2004
Inlägg: 2048


Trådstartare
Re: S: Seven med Kadett GSimotor med lite småplock

Cooper Killen skrev:
apex skrev:
Har lite för många projekt nu och samtidigt en bebis.

Men städar mitt 5x5 m garage och får in mina 2 sportbilar.... får plocka lite då och då?

Behåller bilen ett tag till m a o


Betyder det att bilen inte längre är till salu? Funderade på om chassiet var anpassat för att kunna få in en "vanlig låda" och lite andra funderingar så som ett ev byte mot en mycket fräsch Mini.

Mvh


Mmmmm... åsså har jag redan en Mini

_________________
Torbjörn Fagerberg

A master of going faster!
Citera
Michael Th
kallinge
Här sen Jul 2005
Inlägg: 2543



BRA beslut..tycker jag... se nu till och ta det lungt med barn tillverkningen så du får åtminståne lite garage tid..

tidsåtgång..
1 barn =1 enhet tid.
2 barn =4 enheter tid... i alla fall var det så när mina ``små' kom till för typ 20 och 19 år sedan...

lycka till

_________________
Michael Thulesius
Citera
SÄLJES
S: Seven med Kadett GSimotor med lite småplock
1702 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande