| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
Fråga: Är detta ett ok pris för en lyft?
|
1696 besök totalt |
|
Fråga: Är detta ett ok pris för en lyft?
Kanske inte helt rätt forumdel, men jag kunde inte hitta på något bättre. Jag har köpt en 2pelar lyft i helt ok skick för 7000:- Jag tyckte det var billigt, men har inga erfarenheter av detta. Så jag undrar bara är detta ett ok pris? .../Henrik _________________ Henrik Ryberg BMW Z4 med S55B30 DCT Sponsrad av: www.motorsportshop.nu www.maxxecu.se 021 Motor @Oggeracing |
||
|
Re: Fråga: Är detta ett ok pris för en lyft?
Hur långt är ett snöre
För att bedöma ett pris, så krävs det liiite mer information. 7000:- låter som det ligger inom spannet: "Du är lurad" till "Du har gjort ett klipp" _________________ Opel Speedster Race -03 Diverse Hemibilar Anders Bisting |
||
|
Re:
Eh hade du sex på den lyften hade jag inte köpt den..... _________________ Tino Carrasco Ford Capri 2.0 GL 1978 Ford Capri 2.0 GL 1979 Alfa Romeo GT1300 Junior FIAT 500C Sport Twin Air Projektledare Motorbanan Ring Knutstorp |
||
|
Haha...
Ja vad ska jag säga. En "vanlig" 2 pelar lyft som man ser på verkstäder. Inegn "kina-kopia" Den är i bra skick, ingen rost, lacken är nästan oskadd (utom på lyftarmarna så klart) Vet inte hur gammal sen är. Jag är nöjd iallla fall, det kanske är huvudsaken..
_________________ Henrik Ryberg BMW Z4 med S55B30 DCT Sponsrad av: www.motorsportshop.nu www.maxxecu.se 021 Motor @Oggeracing |
||
|
Kolla när den monterades upp/bör vaar samma år som inköpet.
Kolla när den besiktigades senast. Kolla även hur den har sköts. Sålde min lift för 4500:- 1999,när jag bytte garage. den var inte så fräsch. _________________ Patrik Hagel Åker Volvo XC60-D4-2015 Glider Volvo C70 2.4T Cab.2004 Skruvar Golf GTi 1983 |
||
|
hur många ton brukar ju vara en ganska vesentlig faktor iofs kanske det faller inom modell??
men som rikt märke så är verktygsbodens 4 tons lyft för 17k http://verktygsboden.se/V06/shop/det _________________ Thomas Pettersson |
||
|
_________________ Henrik Ryberg BMW Z4 med S55B30 DCT Sponsrad av: www.motorsportshop.nu www.maxxecu.se 021 Motor @Oggeracing |
||
![]() |
SÄLJES
Fråga: Är detta ett ok pris för en lyft?
|
1696 besök totalt |
