| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: kadett city 2.2l-79
|
1187 besök totalt |
|
S: kadett city 2.2l-79
Jag har en kadett city -79 Nybesiktiad o skattad Går himla fint. Sitter en 2.2l motor me 5 petad låda. Himla fräsch o fin invändigt. Sitter även hyffsat nya dämpare o fjädrar ifrån GE motorsport. 15" aluhjul me 2 himla bra däck o 2 sämre me bes me dom. Väldigt fräsch under till, rost på frontplåt o framskärm annars fri från rost Pris:9600kr Finns även en kadett gsi 16v motor o köpa till.. ring för mer info. 0733836878
_________________ Joakim Grönberg |
||
|
Mer info tack. Jag är intresserad!
Vad är det för motor i? Går det att besiktiga med den motorn? Vad kommer motorn från för bil och hur många hk är det i den? Hur är den lackad? Skicka med mer info. Var finns bilen? _________________ /David Johansson |
||
|
Re:
bil såld men motor finn kvar o köpa om ni vill ha en gsi 16v motor=) _________________ Joakim Grönberg |
||
![]() |
SÄLJES
S: kadett city 2.2l-79
|
1187 besök totalt |

