Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: kadett city 2.2l-79
1187 besök totalt
grönberg
Ryd
Här sen Aug 2005
Inlägg: 21


Trådstartare
S: kadett city 2.2l-79

Jag har en kadett city -79

Nybesiktiad o skattad

Går himla fint.

Sitter en 2.2l motor me 5 petad låda.

Himla fräsch o fin invändigt.

Sitter även hyffsat nya dämpare o fjädrar ifrån GE motorsport.

15" aluhjul me 2 himla bra däck o 2 sämre me bes me dom.

Väldigt fräsch under till, rost på frontplåt o framskärm annars fri från rost

Pris:9600kr



Finns även en kadett gsi 16v motor o köpa till..



ring för mer info.



0733836878




_________________
Joakim Grönberg
Citera
riktigadavid
Sthlm
Här sen Apr 2005
Inlägg: 793



Mer info tack. Jag är intresserad!
Vad är det för motor i? Går det att besiktiga med den motorn? Vad kommer motorn från för bil och hur många hk är det i den?
Hur är den lackad?
Skicka med mer info.
Var finns bilen?

_________________
/David Johansson
Citera
grönberg
Ryd
Här sen Aug 2005
Inlägg: 21


Trådstartare
Re:

wipe skrev:
Mer info tack. Jag är intresserad!
Vad är det för motor i? Går det att besiktiga med den motorn? Vad kommer motorn från för bil och hur många hk är det i den?
Hur är den lackad?
Skicka med mer info.
Var finns bilen?


bil såld men motor finn kvar o köpa om ni vill ha en gsi 16v motor=)

_________________
Joakim Grönberg
Citera
SÄLJES
S: kadett city 2.2l-79
1187 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande