Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 ... 9, 10, 11 2 besök senaste veckan (37401 totalt) |
Ryktena är sanna!!
![]() ![]() Skall se om jag kan lyckas lägga upp några bilder, annars får det vänta tills Cednert skjutit klart alla älgar..... (jag och datorer) = ![]() _________________ Fredrik Egeland |
Då har man sett det nya åket. Måste säga att det är det snyggaste bygget i den klassen jag har sett! Bilder kommer på eftermiddagen eller i morgon.
Hur gör ni när ni byter bil? Döper ni om tråden och fortsätter med den nya (jag gjorede så med 944,an 0 968,an) i samma tråd eller skapar ni en ny tråd? Vad är mest rätt? _________________ Fredrik Cednert PCS 7484 NS: 9 varv NS BTG: 9.10.21 ![]() |
_________________ Fredrik Cednert PCS 7484 NS: 9 varv NS BTG: 9.10.21 ![]() |
Förra helgen var Fredda i odensbacken och körde sista tävlingen med den orangea.
Gick väll inte riktigt som han hade tänkt sig... http://www.youtube.com/watch?v=Uy1K3 Själv var jag i Stockholm o förlovade mig . _________________ Fredrik Cednert PCS 7484 NS: 9 varv NS BTG: 9.10.21 ![]() |
På denna länk hittar ni bilder från Segersjörallyt.
http://www.motorsport4sale.com/repor ![]() _________________ Fredrik Cednert PCS 7484 NS: 9 varv NS BTG: 9.10.21 ![]() |
Kändes trist att avsluta denna biltråd med en avåkning så jag slängde upp två filmer till från Segersjörallyt (kom visst med en avåkning där oxå.
![]() SS1 SS3 Var o tittade på bilen idag och nu börjar den likna en Volvo igen. Alla karossdelar är inpassade så nu ska den plockas isär igen o lackas. Sedan är det dax för nya äventyr med en ny ägare ![]() _________________ Fredrik Cednert PCS 7484 NS: 9 varv NS BTG: 9.10.21 ![]() |
Nu är bilen riktad och de nya plåtdelarna är på lack. Så snart ska det gå att sladda med den igen
![]() ![]() Vill även rikta ett stort till alla som har hjälpt till och stöttat under 2008. ![]() _________________ Fredrik Cednert PCS 7484 NS: 9 varv NS BTG: 9.10.21 ![]() |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 ... 9, 10, 11 2 besök senaste veckan (37401 totalt) |