| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Våra race- och banåkarbilar
Volvo 242 VOC -80 (Tack för 2008).
|
12 besök senaste veckan (37611 totalt) |
|
Ryktena är sanna!!
Jag kom hem med nya bilen för 10minuter sen!!
Skall se om jag kan lyckas lägga upp några bilder, annars får det vänta tills Cednert skjutit klart alla älgar..... (jag och datorer) = Hehe
_________________ Fredrik Egeland |
|
Då har man sett det nya åket. Måste säga att det är det snyggaste bygget i den klassen jag har sett! Bilder kommer på eftermiddagen eller i morgon.
Hur gör ni när ni byter bil? Döper ni om tråden och fortsätter med den nya (jag gjorede så med 944,an 0 968,an) i samma tråd eller skapar ni en ny tråd? Vad är mest rätt? _________________ Fredrik Cednert PCS 7484 NS: 9 varv NS BTG: 9.10.21
|
|
_________________ Fredrik Cednert PCS 7484 NS: 9 varv NS BTG: 9.10.21
|
|
Förra helgen var Fredda i odensbacken och körde sista tävlingen med den orangea.
Gick väll inte riktigt som han hade tänkt sig... http://www.youtube.com/watch?v=Uy1K3 Själv var jag i Stockholm o förlovade mig . _________________ Fredrik Cednert PCS 7484 NS: 9 varv NS BTG: 9.10.21
|
|
På denna länk hittar ni bilder från Segersjörallyt.
http://www.motorsport4sale.com/repor
|
|
Kändes trist att avsluta denna biltråd med en avåkning så jag slängde upp två filmer till från Segersjörallyt (kom visst med en avåkning där oxå.
).
SS1 SS3 Var o tittade på bilen idag och nu börjar den likna en Volvo igen. Alla karossdelar är inpassade så nu ska den plockas isär igen o lackas. Sedan är det dax för nya äventyr med en ny ägare _________________ Fredrik Cednert PCS 7484 NS: 9 varv NS BTG: 9.10.21
|
|
Nu är bilen riktad och de nya plåtdelarna är på lack. Så snart ska det gå att sladda med den igen
!
Vill även rikta ett stort till alla som har hjälpt till och stöttat under 2008.
|
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
Volvo 242 VOC -80 (Tack för 2008).
|
12 besök senaste veckan (37611 totalt) |