Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: e30 delar, m42 delar, Megasquirt mm
2571 besök totalt
PIato
Göteborg
Här sen Nov 2006
Inlägg: 838


Trådstartare
S: e30 delar, m42 delar, Megasquirt mm

tänkte sälja av lite saker ja har liggandes.

1, krängningshämnare 318is, samma som 325 m-tech pris:bud

2, komplett servosystem till e30 utan styrväxel, med remhjul, fästen mm pris: 500kr

3, topplagringar samt länkarmar 318is pris: bud

4, adapterplatta för oljekyl samt turboolja mm till m42b18, ersätter orignal oljefilter SÅLD

5, Megasquirt 1 v3,0 med 3st extra drivtransistorer så det är gjort för att köra med 4separata tändspolar på tex m42. kabel till dator samt kopplingschema samt megatune medföljer på cd-skiva. pris: 3000kr

6, avsvarvade m42 kolvar med nya kolvringar. seriöst gjort för att inte få för tunt kolvtak. nya kolvringar medföljer. pris : 1000kr

7, m42 motor i delar, allt finns ink kabelhärva, kyl, växellåda mm, kan sättas ihop vid intresse. SÅLD


ni kan nå mej här på rejsa eller på 0738211160. sakerna kan skickas på postförskott om så önskas.

trivs ni inte med prisera så lägg ett bud så får vi se.

kan även bytas mot bigbrake bromsar till e30 4bult.

_________________
R°bin P|ato
www.Verkstadskungen.se
Återförsäljare av Twin-Busch i Sverige
Citera
02
JKPG:S LÄN
Här sen Feb 2005
Inlägg: 404



Vad är det för pengar för adapterplattan och hur är det tänkt med oljefilter?

_________________
Jimmy Carlsson
Citera
Jocke K
Falkenberg
Här sen Jul 2004
Inlägg: 666



oxså intresserad av adapter plattan hur de e tänkt samt ev pris

Mvh Joakim
Citera
Rolfson
Nyköping
Här sen Jun 2005
Inlägg: 1333



Re:

02 skrev:
Vad är det för pengar för adapterplattan och hur är det tänkt med oljefilter?



Kan svara då vi har en sådan på vår Bmw cup bil, måste kompletteras
med en lös oljefilter hållare och en oljekylare + div slangar

_________________
Rolf Stålheim

Facebook/Stålheim Motorsport
BMW 700 Sport Coupé - 60
M3 E36 Modsport I #57, BMW cup #7
Citera
PIato
Göteborg
Här sen Nov 2006
Inlägg: 838


Trådstartare
Re:

Rolfson skrev:
02 skrev:
Vad är det för pengar för adapterplattan och hur är det tänkt med oljefilter?



Kan svara då vi har en sådan på vår Bmw cup bil, måste kompletteras
med en lös oljefilter hållare och en oljekylare + div slangar


japp de stämmer, oljefilterhållare med inbyggt termostat kan säljas vid intresse.

priside, 1000kr

_________________
R°bin P|ato
www.Verkstadskungen.se
Återförsäljare av Twin-Busch i Sverige
Citera
02
JKPG:S LÄN
Här sen Feb 2005
Inlägg: 404



ok vad vill du ha för hållaren då?
Eller säg ett totalpris för båda två.
Hur ska man ansluta slangarna...är det gängat och att man använder banjo?
Kanske borde ringa isstället för att skriva massa här

_________________
Jimmy Carlsson
Citera
PIato
Göteborg
Här sen Nov 2006
Inlägg: 838


Trådstartare
Re:

02 skrev:
ok vad vill du ha för hållaren då?
Eller säg ett totalpris för båda två.
Hur ska man ansluta slangarna...är det gängat och att man använder banjo?
Kanske borde ringa isstället för att skriva massa här


Sålt nu tyvärr

_________________
R°bin P|ato
www.Verkstadskungen.se
Återförsäljare av Twin-Busch i Sverige
Citera
PIato
Göteborg
Här sen Nov 2006
Inlägg: 838


Trådstartare
motor, lågkompskolvar, megasquirt, oljefilteradapter samt oljeplatta till m42 sålt! resten av grejjerna ligger bara o skräpar, KÖP : )

_________________
R°bin P|ato
www.Verkstadskungen.se
Återförsäljare av Twin-Busch i Sverige
Citera
SÄLJES
S: e30 delar, m42 delar, Megasquirt mm
2571 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande