| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Nya OMP Corsica rattar UPDATE
|
3256 besök totalt |
|
Jag har tre sprillans nya OMP Corsica mocka rattar modell djup. Svart äkta mocka med gult band "klockan 12", tut-knapp och "ring runt tut-knapp", 9.5cm djup, 35cm diameter, passar omp, Momo & Sparco rattnav samt många andra. Den ena ratten har röda sömmar och de andra två har gula sömmar. Nypris 1995.- plus frakt men släpper dem för 1200.- / styck inkl. frakt. Passa på och gör ett riktigt klipp!!!! Kontakt via PM eller mejl. the_tifosi(at)hotmail.com Johannes _________________ Johannes Ericson ///M, Type R & R/T Cars are like strippers, they work until you quit throwing $100 bills at them! |
||||||
|
De första rattarna gick direkt så för att vara rättvis jag fick ta i tur ordning som mejlen/Pm kom in samt att jag även har annons på annat håll.
Jag har dock lyckats få tag på 2 till med gula sömmar men för en hundring mer, alltså 1300.- inkl. frakt (min frakt har blivit dyrare med US dollarn). Först till kvarn................ MVH Johannes _________________ Johannes Ericson ///M, Type R & R/T Cars are like strippers, they work until you quit throwing $100 bills at them! |
||||||
|
UPDATE
De första rattarna gick direkt och är betalda redan. Jag har dock lyckats få tag på 4 till (alla med gula sömmar) men för en hundring mer, alltså 1300.- inkl. frakt (min frakt har blivit dyrare med US dollarn). Först till kvarn................ MVH Johannes _________________ Johannes Ericson ///M, Type R & R/T Cars are like strippers, they work until you quit throwing $100 bills at them! |
||||||
|
Alla rattar är sålda. Tyvärr kan jag inte leverera till alla som visat intresse men skicka mig ett PM så hör jag av mig om det skulle dyka upp fler rattar.
MVH Johannes _________________ Johannes Ericson ///M, Type R & R/T Cars are like strippers, they work until you quit throwing $100 bills at them! |
||||||
|
UPDATE
Hej Alla, Den första omgången rattar såldes ju slut direkt då det verkar vara ett jäkla sug efter rattar! Nu har jag fått tag på 2 st. OMP Corsica (samma som tidigare) i mocka med röda sömmar och silvriga ekrar. 1300.- med frakt . Har skickat PM till följande som visade intresse vid första rundan men som tyvärr blev utan; Micke_Evo Fredrik C robertk Jimmya rotrex vr6 ola ondketchup Micke 16V Hornlund Claus Jag får ta "först till kvarn" i form av inkoma PM/mejl. MVH Johannes PS. Det är inte frågan om företagsförsäljning så tyvärr kan jag inte utfärda momskvitto. _________________ Johannes Ericson ///M, Type R & R/T Cars are like strippers, they work until you quit throwing $100 bills at them! |
||||||
|
Re:
Hej Fredrik, Det är då inte frågan om några kopior! Finns det sådana?! Rattarna är inköpta från en konkurs drabbad OMP återförsäljare och därav det låga priset. För ordningens skull så kan Du ju passa på att tala om för folk som läser ditt inlägg att Du INTE är en person som köpt någon ratt utan baserar ditt inlägg på spekulation. J. _________________ Johannes Ericson ///M, Type R & R/T Cars are like strippers, they work until you quit throwing $100 bills at them! |
||||||
|
Re:
Bilderna som var i ditt första inlägg (som du har tagit bort av någon anledning?) var av en kopia.. exempel. http://cgi.ebay.com/OMP-Corsica-Rall Jag vet inte när omp började sälja corsica-rattar med "ring runt tut-knapp", utan logga på nedre ekern, sydda annorlunda, tjockare grepp, större logga på tutknappen m.m.. min jag köpte såg inte ut så men de missade kanske det jag vet inte, det är konstigt ibland. _________________ Fredrik Ralvert |
||||||
|
Re:
Bilderna är borttagna då alla rattar av den modellen på bilden är sålda samt de två rattarna med silvriga ekrar som jag i efterhand lyckades få tag på. Till skillnad mot andra annonssidor som tex. Blocket, så kan man ju inte ta bort annonser på Rejsa när varan är såld och det forsätter trilla in förfrågningar. Jag har inte någon anknytning till Ebay annonsören i ditt inlägg. _________________ Johannes Ericson ///M, Type R & R/T Cars are like strippers, they work until you quit throwing $100 bills at them! |
||||||
|
_________________ Håkan Carlsson 070-57 323 57 Bil: BMW e36R TimeAttack https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462 |
||||||
![]() |
SÄLJES
|
3256 besök totalt |