Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: Nya OMP Corsica rattar UPDATE
3256 besök totalt
GT3 CS
Skanör
Här sen Jun 2004
Inlägg: 419


Trådstartare
S: Nya OMP Corsica rattar UPDATE

Jag har tre sprillans nya OMP Corsica mocka rattar modell djup.

Svart äkta mocka med gult band "klockan 12", tut-knapp och "ring runt tut-knapp", 9.5cm djup, 35cm diameter, passar omp, Momo & Sparco rattnav samt många andra. Den ena ratten har röda sömmar och de andra två har gula sömmar.

Nypris 1995.- plus frakt men släpper dem för 1200.- / styck inkl. frakt.

Passa på och gör ett riktigt klipp!!!!

Kontakt via PM eller mejl. the_tifosi(at)hotmail.com

Johannes

_________________
Johannes Ericson
///M, Type R & R/T
Cars are like strippers, they work until you quit throwing $100 bills at them!
Citera
Briby
Västerås
Här sen Okt 2004
Inlägg: 838



Du har PM.

_________________
Robert Briby
______________________________________
pugaction.se
Citera
Broman
Haninge
Här sen Jul 2006
Inlägg: 119



Jag tar en.. du har pm

_________________
Robert Broman
- Merca 2.3 16v Grupp H -
Citera
Fredrik C
Malmköping
Här sen Nov 2002
Inlägg: 5388



Jag har oxå pm,at o väntar på svar.

_________________
Fredrik Cednert
PCS 7484
NS: 9 varv
NS BTG: 9.10.21

Citera
GT3 CS
Skanör
Här sen Jun 2004
Inlägg: 419


Trådstartare
De första rattarna gick direkt så för att vara rättvis jag fick ta i tur ordning som mejlen/Pm kom in samt att jag även har annons på annat håll.

Jag har dock lyckats få tag på 2 till med gula sömmar men för en hundring mer, alltså 1300.- inkl. frakt (min frakt har blivit dyrare med US dollarn).

Först till kvarn................

MVH

Johannes

_________________
Johannes Ericson
///M, Type R & R/T
Cars are like strippers, they work until you quit throwing $100 bills at them!
Citera
Ulrich

Här sen Jul 2007
Inlägg: 2370



du har ett mail, jag är fortfarande intresserad!

_________________
Citera
GT3 CS
Skanör
Här sen Jun 2004
Inlägg: 419


Trådstartare
UPDATE


De första rattarna gick direkt och är betalda redan.

Jag har dock lyckats få tag på 4 till (alla med gula sömmar) men för en hundring mer, alltså 1300.- inkl. frakt (min frakt har blivit dyrare med US dollarn).

Först till kvarn................

MVH

Johannes

_________________
Johannes Ericson
///M, Type R & R/T
Cars are like strippers, they work until you quit throwing $100 bills at them!
Citera
GT3 CS
Skanör
Här sen Jun 2004
Inlägg: 419


Trådstartare
Alla rattar är sålda. Tyvärr kan jag inte leverera till alla som visat intresse men skicka mig ett PM så hör jag av mig om det skulle dyka upp fler rattar.

MVH

Johannes

_________________
Johannes Ericson
///M, Type R & R/T
Cars are like strippers, they work until you quit throwing $100 bills at them!
Citera
GT3 CS
Skanör
Här sen Jun 2004
Inlägg: 419


Trådstartare
UPDATE

Hej Alla,

Den första omgången rattar såldes ju slut direkt då det verkar vara ett jäkla sug efter rattar!

Nu har jag fått tag på 2 st. OMP Corsica (samma som tidigare) i mocka med röda sömmar och silvriga ekrar. 1300.- med frakt .

Har skickat PM till följande som visade intresse vid första rundan men som tyvärr blev utan;

Micke_Evo
Fredrik C
robertk
Jimmya
rotrex vr6
ola
ondketchup
Micke 16V
Hornlund
Claus

Jag får ta "först till kvarn" i form av inkoma PM/mejl.

MVH

Johannes

PS. Det är inte frågan om företagsförsäljning så tyvärr kan jag inte utfärda momskvitto.

_________________
Johannes Ericson
///M, Type R & R/T
Cars are like strippers, they work until you quit throwing $100 bills at them!
Citera
gicke
Hässleholm
Här sen Jan 2005
Inlägg: 7



Har du upplyst dina kunder om att detta är kinakopior?

_________________
Fredrik Ralvert
Citera
Bl0mgren
Karlstad
Här sen Sep 2005
Inlägg: 201



Re:

gicke skrev:
Har du upplyst dina kunder om att detta är kinakopior?
Har du sett, känt?

_________________
Sebastian Blomgren

BMW E30 118i (M60B40 NA)
BMW E87 116i (M54B30 turbo)
Citera
GT3 CS
Skanör
Här sen Jun 2004
Inlägg: 419


Trådstartare
Re:

gicke skrev:
Har du upplyst dina kunder om att detta är kinakopior?


Hej Fredrik,

Det är då inte frågan om några kopior! Finns det sådana?! Rattarna är inköpta från en konkurs drabbad OMP återförsäljare och därav det låga priset.

För ordningens skull så kan Du ju passa på att tala om för folk som läser ditt inlägg att Du INTE är en person som köpt någon ratt utan baserar ditt inlägg på spekulation.

J.

_________________
Johannes Ericson
///M, Type R & R/T
Cars are like strippers, they work until you quit throwing $100 bills at them!
Citera
gicke
Hässleholm
Här sen Jan 2005
Inlägg: 7



Re:

GT3 CS skrev:
gicke skrev:
Har du upplyst dina kunder om att detta är kinakopior?


Hej Fredrik,

Det är då inte frågan om några kopior! Finns det sådana?! Rattarna är inköpta från en konkurs drabbad OMP återförsäljare och därav det låga priset.

För ordningens skull så kan Du ju passa på att tala om för folk som läser ditt inlägg att Du INTE är en person som köpt någon ratt utan baserar ditt inlägg på spekulation.

J.


Bilderna som var i ditt första inlägg (som du har tagit bort av någon anledning?) var av en kopia..

exempel.
http://cgi.ebay.com/OMP-Corsica-Rally-Style-Steering-Wheel-350mm-Black . . . .

Jag vet inte när omp började sälja corsica-rattar med "ring runt tut-knapp", utan logga på nedre ekern, sydda annorlunda, tjockare grepp, större logga på tutknappen m.m.. min jag köpte såg inte ut så men de missade kanske det jag vet inte, det är konstigt ibland.

_________________
Fredrik Ralvert
Citera
GT3 CS
Skanör
Här sen Jun 2004
Inlägg: 419


Trådstartare
Re:

gicke skrev:
GT3 CS skrev:
gicke skrev:
Har du upplyst dina kunder om att detta är kinakopior?


Hej Fredrik,

Det är då inte frågan om några kopior! Finns det sådana?! Rattarna är inköpta från en konkurs drabbad OMP återförsäljare och därav det låga priset.

För ordningens skull så kan Du ju passa på att tala om för folk som läser ditt inlägg att Du INTE är en person som köpt någon ratt utan baserar ditt inlägg på spekulation.

J.


Bilderna som var i ditt första inlägg (som du har tagit bort av någon anledning?) var av en kopia..

exempel.
http://cgi.ebay.com/OMP-Corsica-Rally-Style-Steering-Wheel-350mm-Black . . . .

Jag vet inte när omp började sälja corsica-rattar med "ring runt tut-knapp", utan logga på nedre ekern, sydda annorlunda, tjockare grepp, större logga på tutknappen m.m.. min jag köpte såg inte ut så men de missade kanske det jag vet inte, det är konstigt ibland.


Bilderna är borttagna då alla rattar av den modellen på bilden är sålda samt de två rattarna med silvriga ekrar som jag i efterhand lyckades få tag på. Till skillnad mot andra annonssidor som tex. Blocket, så kan man ju inte ta bort annonser på Rejsa när varan är såld och det forsätter trilla in förfrågningar.

Jag har inte någon anknytning till Ebay annonsören i ditt inlägg.

_________________
Johannes Ericson
///M, Type R & R/T
Cars are like strippers, they work until you quit throwing $100 bills at them!
Citera
ButterflyRacing
Forshaga
Här sen Dec 2002
Inlägg: 14556



Kopia eller inte....jag är nöjd med det exemplar jag fått.

_________________
Håkan Carlsson
070-57 323 57

Bil: BMW e36R TimeAttack
https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462
Citera
SÄLJES
S: Nya OMP Corsica rattar UPDATE
3256 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande