Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
1609 besök totalt |
Nurburgring 3-5 oktober?
Någon som är sugen på en höstresa till Nurburgring? Öppettider: Fred. 3/10 8-19. Lörd. 4/10 18-19.30. Sönd. 5/10 14-19. Planerar avresa Helsingborg torsdag eftermiddag. _________________ Jesper Prytz 911, GT3 MKII - 04 VW Tuaureg V6 Vw Passat Tdi 1,9 Opel Vivaro - 10 |
||||
Re:
Hemma igen....kl.5.00 i morse...nu kallar jobbet... Kortfattat om resan. Dit...kö, kö, kö.... Nere på fredag kl 02.00, sova till 6.30, frukost, iväg till Ringen, 2:a bilen på banan, ut kl 8.00. Lagom folk, inga köer, bra flyt, sol fram till 14.00, sen kom regnet. Lördag kortpass, sol Söndag middag-kvällskörning, blöt bana o oljespill över stor del av banan. Skönt med drift på 4 hjul och pcm. Bra träning med nya bilen. Säger som vanligt, fucking as vilket ös i turbon. Tog lite tid att bli kompis med den. Skillnad på GT3 - Turbo 9ff. Tung, pcm, ingen motorbroms, sämre bromsar men den laddar iväg, oj, oj, oj ![]() ![]() Samanfattning, Turbon kul allround familjebil med sjukt drag i, GT3 är en GT3. Det ligger bilder i forumet, ska fixa med det efter jobb ![]() _________________ Jesper Prytz 911, GT3 MKII - 04 VW Tuaureg V6 Vw Passat Tdi 1,9 Opel Vivaro - 10 |
||||
Re:
Jag tror att bilen hade varit ganska okörbar utan pcm. Mellanbil? Vet inte än. Bilen har redan allt utom uppdaterade bromsar, vilket jag man känna som ett måste. ![]() Det är en kul bil, men GT3 är fortfarande favoriten. Känslan att tokköra GT3:an går inte att beskriva. ![]() _________________ Jesper Prytz 911, GT3 MKII - 04 VW Tuaureg V6 Vw Passat Tdi 1,9 Opel Vivaro - 10 |
||||
Re:
Köpt nya skivor och Pagid fram. Får fixa med bilen så fort jag har lite tid över...ska bli kul att testa. ![]() _________________ Jesper Prytz 911, GT3 MKII - 04 VW Tuaureg V6 Vw Passat Tdi 1,9 Opel Vivaro - 10 |
||||
![]() |
Nürburgring
![]() |
1609 besök totalt |