Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: Vinterbil / 5 papp bil ? Mazda 323 !! SÅLD !!
2 besök senaste veckan (629 totalt)
Snillet
Ytterby/Kungälv
Här sen Okt 2004
Inlägg: 35


Trådstartare
S: Vinterbil / 5 papp bil ? Mazda 323 !! SÅLD !!

Mazda 323 1.6i -89.

14000mil, inom samma familj sedan ny.
Går som en klocka, fick nedslag på bes på 3bromsrör samt rost i ena knäet på bakaxelbalken. Lättfixade saker men denna bilen är prioritet -10 hos mig så den får gå vidare.

1500:- vill jag ha för den, skattemånaden är NU, så totalt vill jag ha 2500:-.

Finns en liten säljestråd med några bilder här:http://www.peugeot-sport-club.com/forum/viewtopic.php?t=64300

Kom å köp.
Perfekt 5 pappare, lär rulla på i evigheter... nästan lite fin för det t.o.m

Edit----
0708-143389

_________________
Hans Hellström

Så fort ekonomin å tiden tillåter blir det bana med Puggen ! :-)
Citera
Snillet
Ytterby/Kungälv
Här sen Okt 2004
Inlägg: 35


Trådstartare
Fick ett anfall och Fixade bromsrör och rosten i bakaxeln (rostlagningen tog 15minuter, de va INTE allvarligt).

Skall till SBP på onsdag igen. Rapporterar åter i DETTA inlägg om hur det avlöpte samt ny prisnivå.
Så ingen irreterar sig på onödig annons"upp":ning.

-----------

Uppdatering 2008-11-19
Bes gick utmärkt.
Klicka på länken i första inlägget för att komma till annonsen på PSC forumet.
Priset som står där gäller även Rejsa-folket
Fler bilder kommer även i sista inlägget i den tråden under kvällen idag.

_________________
Hans Hellström

Så fort ekonomin å tiden tillåter blir det bana med Puggen ! :-)
Citera
Snillet
Ytterby/Kungälv
Här sen Okt 2004
Inlägg: 35


Trådstartare
SÅLD.

_________________
Hans Hellström

Så fort ekonomin å tiden tillåter blir det bana med Puggen ! :-)
Citera
SÄLJES
S: Vinterbil / 5 papp bil ? Mazda 323 !! SÅLD !!
2 besök senaste veckan (629 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande