| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Vinterbil / 5 papp bil ? Mazda 323 !! SÅLD !!
|
2 besök senaste veckan (629 totalt) |
|
S: Vinterbil / 5 papp bil ? Mazda 323 !! SÅLD !!
Mazda 323 1.6i -89. 14000mil, inom samma familj sedan ny. Går som en klocka, fick nedslag på bes på 3bromsrör samt rost i ena knäet på bakaxelbalken. Lättfixade saker men denna bilen är prioritet -10 hos mig så den får gå vidare. 1500:- vill jag ha för den, skattemånaden är NU, så totalt vill jag ha 2500:-. Finns en liten säljestråd med några bilder här:http://www.peugeot-sport-club.com/forum/viewtopic.php?t=64300 Kom å köp. Perfekt 5 pappare, lär rulla på i evigheter... nästan lite fin för det t.o.m
Edit---- 0708-143389 _________________ Hans Hellström Så fort ekonomin å tiden tillåter blir det bana med Puggen ! :-) |
|
Fick ett anfall och Fixade bromsrör och rosten i bakaxeln (rostlagningen tog 15minuter, de va INTE allvarligt).
Skall till SBP på onsdag igen. Rapporterar åter i DETTA inlägg om hur det avlöpte samt ny prisnivå. Så ingen irreterar sig på onödig annons"upp":ning. ----------- Uppdatering 2008-11-19 Bes gick utmärkt. Klicka på länken i första inlägget för att komma till annonsen på PSC forumet. Priset som står där gäller även Rejsa-folket
Fler bilder kommer även i sista inlägget i den tråden under kvällen idag. _________________ Hans Hellström Så fort ekonomin å tiden tillåter blir det bana med Puggen ! :-) |
![]() |
SÄLJES
S: Vinterbil / 5 papp bil ? Mazda 323 !! SÅLD !!
|
2 besök senaste veckan (629 totalt) |
