| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
K/S: bagagelucka porsche 911
|
13 besök senaste veckan (1688 totalt) |
|
önskar köpa bagage lucka till porsche 911/964/993 UTAN innerram i kolfiber ev glasfiber, dvs det ska bara vara ett skal. Gärna "släta modellen" Ny bagagelucka i glasfiber med inner ram gjuten av börge i hasslarp. (passar ej på min moddade bil) Pris 3600skr Har även en NY motorlucka 964 rs 3,8 i glasfiber med inner ram 6500skr och slät carrera motorlucka med inner ram dock beg 1000skr SÅLD Allt avyttras pga jag bygger om min till 993 gt2 evo. _________________ Pelle Persson |
||||||||||||||
|
Re:
Hej Pelle, kollade in på din biltråd och den påminner lite om mitt bygge, snyggt. Den släta carrera luckan är den i glasfiber och vet du om den passar på en -74a? MVH Lars G _________________ MVH Lars Gustafsson. PCS Racing & GT3 Cup Challenge En vit Porsche med lång växelspak och utan bekvämligheter. |
||||||||||||||
|
Re:
Tackar
Den satt tidigare på min bil och passar från 74 och fram tom 964. Och den är bra mkt lättare än min gt2 lucka. _________________ Pelle Persson |
||||||||||||||
|
Re:
Jag har ett 996 GT2 vingblad jag tänkte montera på en slät lucka. Var den plast eller plåt? MVH Lars G _________________ MVH Lars Gustafsson. PCS Racing & GT3 Cup Challenge En vit Porsche med lång växelspak och utan bekvämligheter. |
||||||||||||||
|
Re:
Det är en vettig ide det där med vingblad från 996...luckan är i glasfiber _________________ Pelle Persson |
||||||||||||||
|
Re:
Jag tar den om du kan skicka. MVH Lars G _________________ MVH Lars Gustafsson. PCS Racing & GT3 Cup Challenge En vit Porsche med lång växelspak och utan bekvämligheter. |
||||||||||||||
|
Re:
Absolut, uppgifterna kan vi ta via pm. _________________ Pelle Persson |
||||||||||||||
![]() |
SÄLJES
|
13 besök senaste veckan (1688 totalt) |