Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
K/S: bagagelucka porsche 911
13 besök senaste veckan (1688 totalt)
pelle persson
Skåne
Här sen Dec 2002
Inlägg: 796


Trådstartare
K/S: bagagelucka porsche 911

önskar köpa bagage lucka till porsche 911/964/993 UTAN innerram i kolfiber ev glasfiber, dvs det ska bara vara ett skal. Gärna "släta modellen"
Ny bagagelucka i glasfiber med inner ram gjuten av börge i hasslarp. (passar ej på min moddade bil) Pris 3600skr
Har även en NY motorlucka 964 rs 3,8 i glasfiber med inner ram 6500skr
och slät carrera motorlucka med inner ram dock beg 1000skr SÅLD
Allt avyttras pga jag bygger om min till 993 gt2 evo.

_________________
Pelle Persson
Citera
Lars Gustafsson
Kumla
Här sen Maj 2007
Inlägg: 723



Bilder och pris på dom till salu

MVH Lars G

_________________
MVH Lars Gustafsson.
PCS Racing & GT3 Cup Challenge

En vit Porsche med lång växelspak och utan bekvämligheter.
Citera
pelle persson
Skåne
Här sen Dec 2002
Inlägg: 796


Trådstartare
Re:

Lars Gustafsson skrev:
Bilder och pris på dom till salu

MVH Lars G

Jag skrev lite priser på delarna...men bilder tar ett tag till (får låna en kamera)

_________________
Pelle Persson
Citera
Lars Gustafsson
Kumla
Här sen Maj 2007
Inlägg: 723



Re:

Pelle Persson skrev:
Lars Gustafsson skrev:
Bilder och pris på dom till salu

MVH Lars G

Jag skrev lite priser på delarna...men bilder tar ett tag till (får låna en kamera)


Hej Pelle, kollade in på din biltråd och den påminner lite om mitt bygge, snyggt.

Den släta carrera luckan är den i glasfiber och vet du om den passar på en -74a?

MVH Lars G

_________________
MVH Lars Gustafsson.
PCS Racing & GT3 Cup Challenge

En vit Porsche med lång växelspak och utan bekvämligheter.
Citera
pelle persson
Skåne
Här sen Dec 2002
Inlägg: 796


Trådstartare
Re:

Lars Gustafsson skrev:
Pelle Persson skrev:
Lars Gustafsson skrev:
Bilder och pris på dom till salu

MVH Lars G

Jag skrev lite priser på delarna...men bilder tar ett tag till (får låna en kamera)


Hej Pelle, kollade in på din biltråd och den påminner lite om mitt bygge, snyggt.

Den släta carrera luckan är den i glasfiber och vet du om den passar på en -74a?

MVH Lars G


Tackar
Den satt tidigare på min bil och passar från 74 och fram tom 964. Och den är bra mkt lättare än min gt2 lucka.

_________________
Pelle Persson
Citera
Lars Gustafsson
Kumla
Här sen Maj 2007
Inlägg: 723



Re:

Pelle Persson skrev:
Lars Gustafsson skrev:
Pelle Persson skrev:
Lars Gustafsson skrev:
Bilder och pris på dom till salu

MVH Lars G

Jag skrev lite priser på delarna...men bilder tar ett tag till (får låna en kamera)


Hej Pelle, kollade in på din biltråd och den påminner lite om mitt bygge, snyggt.

Den släta carrera luckan är den i glasfiber och vet du om den passar på en -74a?

MVH Lars G


Tackar
Den satt tidigare på min bil och passar från 74 och fram tom 964. Och den är bra mkt lättare än min gt2 lucka.


Jag har ett 996 GT2 vingblad jag tänkte montera på en slät lucka.

Var den plast eller plåt?

MVH Lars G

_________________
MVH Lars Gustafsson.
PCS Racing & GT3 Cup Challenge

En vit Porsche med lång växelspak och utan bekvämligheter.
Citera
pelle persson
Skåne
Här sen Dec 2002
Inlägg: 796


Trådstartare
Re:

Lars Gustafsson skrev:
Pelle Persson skrev:
Lars Gustafsson skrev:
Pelle Persson skrev:
Lars Gustafsson skrev:
Bilder och pris på dom till salu

MVH Lars G

Jag skrev lite priser på delarna...men bilder tar ett tag till (får låna en kamera)


Hej Pelle, kollade in på din biltråd och den påminner lite om mitt bygge, snyggt.

Den släta carrera luckan är den i glasfiber och vet du om den passar på en -74a?

MVH Lars G


Tackar
Den satt tidigare på min bil och passar från 74 och fram tom 964. Och den är bra mkt lättare än min gt2 lucka.


Jag har ett 996 GT2 vingblad jag tänkte montera på en slät lucka.

Var den plast eller plåt?

MVH Lars G


Det är en vettig ide det där med vingblad från 996...luckan är i glasfiber

_________________
Pelle Persson
Citera
Lars Gustafsson
Kumla
Här sen Maj 2007
Inlägg: 723



Re:

Pelle Persson skrev:
Lars Gustafsson skrev:
Pelle Persson skrev:
Lars Gustafsson skrev:
Pelle Persson skrev:
Lars Gustafsson skrev:
Bilder och pris på dom till salu

MVH Lars G

Jag skrev lite priser på delarna...men bilder tar ett tag till (får låna en kamera)


Hej Pelle, kollade in på din biltråd och den påminner lite om mitt bygge, snyggt.

Den släta carrera luckan är den i glasfiber och vet du om den passar på en -74a?

MVH Lars G


Tackar
Den satt tidigare på min bil och passar från 74 och fram tom 964. Och den är bra mkt lättare än min gt2 lucka.


Jag har ett 996 GT2 vingblad jag tänkte montera på en slät lucka.

Var den plast eller plåt?

MVH Lars G


Det är en vettig ide det där med vingblad från 996...luckan är i glasfiber


Jag tar den om du kan skicka.

MVH Lars G

_________________
MVH Lars Gustafsson.
PCS Racing & GT3 Cup Challenge

En vit Porsche med lång växelspak och utan bekvämligheter.
Citera
pelle persson
Skåne
Här sen Dec 2002
Inlägg: 796


Trådstartare
Re:

Lars Gustafsson skrev:
Pelle Persson skrev:
Lars Gustafsson skrev:
Pelle Persson skrev:
Lars Gustafsson skrev:
Pelle Persson skrev:
Lars Gustafsson skrev:
Bilder och pris på dom till salu

MVH Lars G

Jag skrev lite priser på delarna...men bilder tar ett tag till (får låna en kamera)


Hej Pelle, kollade in på din biltråd och den påminner lite om mitt bygge, snyggt.

Den släta carrera luckan är den i glasfiber och vet du om den passar på en -74a?

MVH Lars G


Tackar
Den satt tidigare på min bil och passar från 74 och fram tom 964. Och den är bra mkt lättare än min gt2 lucka.


Jag har ett 996 GT2 vingblad jag tänkte montera på en slät lucka.

Var den plast eller plåt?

MVH Lars G


Det är en vettig ide det där med vingblad från 996...luckan är i glasfiber


Jag tar den om du kan skicka.

MVH Lars G


Absolut, uppgifterna kan vi ta via pm.

_________________
Pelle Persson
Citera
SÄLJES
K/S: bagagelucka porsche 911
13 besök senaste veckan (1688 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande