| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Bilder o videos
FILM: En annan variant av superstage IMPREZA så klart ;)
|
4117 besök totalt |
|
Re:
Finns en film på Youtube från Nya Zeeland när han kör av och hamnar i ett dike i typ 5-10min innan han kommer upp. Det lär ju slå en del på totalen. Dålig att köra tror jag verkligen inte han är. Han verkar ju haft bra lärare också :
|
||||
Åhh faen. Inte jag hellar
Då fattar man ju att han inte behöver svälta iaf. Travis Pastrana är ju inte oäven på hoj direkt. Freestyle motorcross. Men jag vet att han vunnit i rally over there. Sen verkar han ju klara det mesta inom motorsport. Ren skär talang och lätt att lära! Gjorde ju första DUBBLA backflippen. Skön snubbe , finns hur mycket film som helst. Kört och kör ju motorcross och stadioncross med. Mästare i båda på olika nivåer samt en del x-games. Ken visste jag inte var crosskille ens? _________________ Jocke Hellqvist. |
||||
|
Re:
http://www.youtube.com/watch?v=PndYV _________________ / Niklas Sandström BMW CS/SC Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit it with the back |
||||
|
Re:
Iofs så var han nästan en timme efter Loeb i mål men det var ju bara ett rally så han kan ju ha haft mer problem också. _________________ / Niklas Sandström BMW CS/SC Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit it with the back |
||||
![]() |
Bilder o videos
FILM: En annan variant av superstage IMPREZA så klart ;)
|
4117 besök totalt |