Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Bilder o videos
![]() |
<< 1, 2 1 besök senaste veckan (4071 totalt) |
Finns en film på Youtube från Nya Zeeland när han kör av och hamnar i ett dike i typ 5-10min innan han kommer upp. Det lär ju slå en del på totalen. Dålig att köra tror jag verkligen inte han är. Han verkar ju haft bra lärare också ![]() ![]() |
||||
Åhh faen. Inte jag hellar ![]() Då fattar man ju att han inte behöver svälta iaf. ![]() Travis Pastrana är ju inte oäven på hoj direkt. Freestyle motorcross. Men jag vet att han vunnit i rally over there. Sen verkar han ju klara det mesta inom motorsport. Ren skär talang och lätt att lära! Gjorde ju första DUBBLA backflippen. Skön snubbe , finns hur mycket film som helst. Kört och kör ju motorcross och stadioncross med. Mästare i båda på olika nivåer samt en del x-games. Ken visste jag inte var crosskille ens? _________________ Jocke Hellqvist. |
||||
http://www.youtube.com/watch?v=PndYV _________________ / Niklas Sandström BMW CS/SC Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit it with the back |
||||
Iofs så var han nästan en timme efter Loeb i mål men det var ju bara ett rally så han kan ju ha haft mer problem också. _________________ / Niklas Sandström BMW CS/SC Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit it with the back |
||||
![]() |
Bilder o videos
![]() |
<< 1, 2 1 besök senaste veckan (4071 totalt) |