Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: Stol Corbeau Sprint med Luke 6p-bälte
2260 besök totalt
ErikBerg2
Skogen
Här sen Dec 2007
Inlägg: 329


Trådstartare
S: Stol Corbeau Sprint med Luke 6p-bälte

Stol: Corbeau Sprint. "Snygg djup stol med modern design. Stolen är tillverkas av kevlar/glasfiber för optimal vikt/styrke mix. Uttag för 6p-bälte." Ej FIA-godkänd längre, men funkar klockrent i hobbybil. Den var oanvänd när jag köpte den för ca ett år sedan. Använd endast en sommar i min hobbybil, gått max 50 mil. Justerbara stolsfästen passande BMW 02 medföljer.

Bälte: Luke 6-punkts. 3 tums axelremmar. Centrallås. Använt en sommar, max 50 mil. FIA-godkänt t o m i år.

Bra skick. Pris för stol och bälte: 2500 kr.

Finns i Tavelsjö utanför Umeå. Kan skickas.




_________________
Erik Berg
"BMW 2002 är BILEN! FATTA vad bra den måste ha varit för 40 år sedan!"

https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=41911&highlight=
Citera
lofstrom
Örebro
Här sen Maj 2008
Inlägg: 631



Jag är intresserad men skulle vilja provsitta först, och det kan ju bli svårt. Vet du någon firma som säljer dessa? Hur stor är du om man får fråga?
Vad väger stolen?

_________________
Stefan Löfström
BMW 320is -90
BMWSC #719
Citera
graphicart
HÖllviken
Här sen Aug 2006
Inlägg: 72



Jag kan även vara lite sugen på stolen, dock så vill jag veta storleken eftersom det är riktigt ont om plats i en elise.

kan ni ta några bilder på stolens baksida

mvh tomislav

_________________
tomislav kozul
0736864656
Citera
EVO 2
Umeå
Här sen Jan 2008
Inlägg: 4



Hello!
Bilder runt om kommer. PMa mig mailadress.
Stolen är "medium"-smal för att vara en räserstol, kan man säga. Jag hade tidigare en Corbeau Revolution, den var betydligt trängre. Sprint-stolen är hyfsat bekväm, men man sitter ändå som gjutet.
Längd: 180. Vikt 90. Medium kroppsbyggnad. Typ.

_________________
Johan Bergfors
Citera
ErikBerg2
Skogen
Här sen Dec 2007
Inlägg: 329


Trådstartare
Hoppsan, loggade in från brorsans dator, så det blev från hans adress.

_________________
Erik Berg
"BMW 2002 är BILEN! FATTA vad bra den måste ha varit för 40 år sedan!"

https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=41911&highlight=
Citera
ErikBerg2
Skogen
Här sen Dec 2007
Inlägg: 329


Trådstartare
SÅLDA!

_________________
Erik Berg
"BMW 2002 är BILEN! FATTA vad bra den måste ha varit för 40 år sedan!"

https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=41911&highlight=
Citera
SÄLJES
S: Stol Corbeau Sprint med Luke 6p-bälte
2260 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande