| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Stol Corbeau Sprint med Luke 6p-bälte
|
2260 besök totalt |
|
S: Stol Corbeau Sprint med Luke 6p-bälte
Stol: Corbeau Sprint. "Snygg djup stol med modern design. Stolen är tillverkas av kevlar/glasfiber för optimal vikt/styrke mix. Uttag för 6p-bälte." Ej FIA-godkänd längre, men funkar klockrent i hobbybil. Den var oanvänd när jag köpte den för ca ett år sedan. Använd endast en sommar i min hobbybil, gått max 50 mil. Justerbara stolsfästen passande BMW 02 medföljer. Bälte: Luke 6-punkts. 3 tums axelremmar. Centrallås. Använt en sommar, max 50 mil. FIA-godkänt t o m i år. Bra skick. Pris för stol och bälte: 2500 kr. Finns i Tavelsjö utanför Umeå. Kan skickas.
_________________ Erik Berg "BMW 2002 är BILEN! FATTA vad bra den måste ha varit för 40 år sedan!" https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=41911&highlight= |
|
Hello!
Bilder runt om kommer. PMa mig mailadress. Stolen är "medium"-smal för att vara en räserstol, kan man säga. Jag hade tidigare en Corbeau Revolution, den var betydligt trängre. Sprint-stolen är hyfsat bekväm, men man sitter ändå som gjutet. Längd: 180. Vikt 90. Medium kroppsbyggnad. Typ. _________________ Johan Bergfors |
|
_________________ Erik Berg "BMW 2002 är BILEN! FATTA vad bra den måste ha varit för 40 år sedan!" https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=41911&highlight= |
|
_________________ Erik Berg "BMW 2002 är BILEN! FATTA vad bra den måste ha varit för 40 år sedan!" https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=41911&highlight= |
![]() |
SÄLJES
S: Stol Corbeau Sprint med Luke 6p-bälte
|
2260 besök totalt |
