Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2 32251 besök totalt |
Re:
Haha, coolt. Snacka om att sitta som gjuten. ![]() _________________ Mikael Svantesson "Busbil": Nissan 200SX S13 -92 Bruksräser: Subaru Levorg -18 |
||||
Re:
![]() ![]() _________________ Arto Rajakangas miles per gallon ![]() ![]() ![]() |
||||
Har pajat växellåda igen, 2:a
![]() ![]() ![]() Utvidgningskofficient på aluminium, halvmeter låda, värme på översidan, sval luft som passerar under. Risk för bågform typ ostbåge ![]() Ska sy ihop ett nytt rykrör med annan geografi efter att jag fixat till lådrackar'n. Bilder kommer. _________________ Arto Rajakangas miles per gallon ![]() ![]() ![]() |
||||
Varmt ute, svalt och skönt i garaget....
Ferritas SBF-katt, nu har jag mellanrum till växellådan i.a.f., Det blev nästan onödigt bra..... Dax att helsvetsa innan jag fortsätter med mera rörböjar & en ljuddämpare ![]() ![]() Sådärja, klart ![]() ![]() _________________ Arto Rajakangas miles per gallon ![]() ![]() ![]() |
||||
Re: SAKER GT 2007
Wow! Den ser riktigt trevlig ut! ![]() Har du några bilder på bara ramen utan kaross?
Riktigt intressant instrumentering... Vad är det för någon? Det vore nice med en bild på den när den är igång också! ![]() _________________ Daniel Hedman |
||||
Instrumentet är en XML Pista, fabrikat AIM. bilder & info i länken.........
http://www.aim-sportline.com/pages/c Hittade en bild på järnsängen ![]() ![]() _________________ Arto Rajakangas miles per gallon ![]() ![]() ![]() |
||||
Re:
filmer finns på hemsidan www.racingsaker.se gå in på "rapporter" ![]() slänger in ett par bilder ![]() ![]() ![]() _________________ Arto Rajakangas miles per gallon ![]() ![]() ![]() |
||||
Hoppsan, hade nästan glömt tråden och glömt att bilen faktiskt är rätt snygg på bilderna
![]() ![]() _________________ Arto Rajakangas miles per gallon ![]() ![]() ![]() |
||||
Årets trådlyft?
![]() Förutom den har luftats vid några tillfällen så är den inte i bruk. Andra projekt har fått gå före. Vi får se om jag kan ta tag i den snart eller om den blir till salu. Har lite svårt att bestämma mig, gillar ju bilen ![]() Edit: Den andra är såld och kommer sannolikt ut på räserbanorna under kommande sommar. _________________ Arto Rajakangas miles per gallon ![]() ![]() ![]() |
||||
Re:
Hej kul att du fortfarande har den ena kvar ! Jag hade tidigare ett projekt Chevron B16 som jag samlade delar till under 25 år men saknade körningen samt att orken tog slut! Den blev tidigare i år såld till en herre i Tyskland //Micke ![]() _________________ Michael Bjerkén |
||||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2 32251 besök totalt |