| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
K: 3st Weber 40 eller 45
|
590 besök totalt |
|
K: 3st Weber 40 eller 45
Hejsan! Jag är på jakt efter 3st webrar i fint skick. Jag kan tänka mig både weber 40 och 45. Dom skall monteras på min BMW M20-motor 2,5L Jag kan även tänka mig att köpa dom parvis, dvs 4st totalt! Helst i Stockholm! Mvh Johan 0709-212016 johan.damberg@cramo.com _________________ Johan Damberg BMW 323i E21 -81 BMW 320d E90 -05 |
![]() |
SÄLJES
K: 3st Weber 40 eller 45
|
590 besök totalt |

