Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
K: 3st Weber 40 eller 45
590 besök totalt
groze
Tumba/Stockholm
Här sen Aug 2007
Inlägg: 98


Trådstartare
K: 3st Weber 40 eller 45

Hejsan!

Jag är på jakt efter 3st webrar i fint skick. Jag kan tänka mig både weber 40 och 45.
Dom skall monteras på min BMW M20-motor 2,5L
Jag kan även tänka mig att köpa dom parvis, dvs 4st totalt!

Helst i Stockholm!


Mvh Johan
0709-212016
johan.damberg@cramo.com

_________________
Johan Damberg
BMW 323i E21 -81
BMW 320d E90 -05
Citera
Robban1
knutstorp
Här sen Jan 2008
Inlägg: 1160



Weber

Tjena

Jag har ett par weber 45doce, fina i skicket, vad betalar du??

//Robban

_________________
R Malmström
MSCC
Citera
groze
Tumba/Stockholm
Här sen Aug 2007
Inlägg: 98


Trådstartare
Låter intressant! =)

vad sägs om 4500:- ?

Är det med gaslänkage?

Mvh Johan

_________________
Johan Damberg
BMW 323i E21 -81
BMW 320d E90 -05
Citera
SÄLJES
K: 3st Weber 40 eller 45
590 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande