| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
K: Billig bil
|
967 besök totalt |
|
K: Billig bil
Söker en mycket billig bil som fungerar vintern ut, alternativt en billig bil som går att sälja när vintern är slut. Riktigt stora kombibilar är att föredra, men även annat är av intresse. <8000: Något som håller vintern ut, gärna har dragkrok och lastar bra. Skall inte vara för litet utan komforten skall vara acceptabel. Skall gå bra maskinellt. Måste vara besiktad till och med mars. 8000-20000: Bra bil som är besiktad till sommaren minst, helst efter sommaren. Drag är fördel och lasta bra bör den göra. Bra komfort är bra. om bilen finns i Jönköpingstrakten är det bra, men jag har möjlighet att flytta på mig också. Skriv i tråden, PM:a, maila eller ring mig på 0705-849136. /CH _________________ Claes Haglund Högspänning till vardags och högoktanigt till helgen |
||||||||||
|
Re:
Synd! hade en fin 626:a till salu, men den försvann också fort!
|
||||||||||
|
Re:
Inte vår gamla 626:a då?
_________________ Claes Haglund Högspänning till vardags och högoktanigt till helgen |
||||||||||
|
Re:
Jo, just den!
|
||||||||||
|
Re:
Den hade verkligen varit aktuell om jag inte varit och hämtat en annan bil idag. Den har fungerat fint för dig under åren? _________________ Claes Haglund Högspänning till vardags och högoktanigt till helgen |
||||||||||
|
Re:
Ja, den har fungerat som tänkt, men nu mot slutet så har det varit en del konstigheter med bränslesystemet, men så blir det ju...
|
||||||||||
|
Ser onekligen ut som att du tagit hand om den! Kul att den skötte sitt jobb även hos dig! Din gamla Miata hittade en ny ägare i våras. En entusiast som skulle ta sig an den och göra vad som behövdes på den. Den har det säkerligen bra.
_________________ Claes Haglund Högspänning till vardags och högoktanigt till helgen |
||||||||||
![]() |
SÄLJES
K: Billig bil
|
967 besök totalt |
