Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
K: Billig bil
967 besök totalt
Claes Haglund
Brämhult
Här sen Jan 2003
Inlägg: 4468


Trådstartare
K: Billig bil

Söker en mycket billig bil som fungerar vintern ut, alternativt en billig bil som går att sälja när vintern är slut. Riktigt stora kombibilar är att föredra, men även annat är av intresse.

<8000: Något som håller vintern ut, gärna har dragkrok och lastar bra. Skall inte vara för litet utan komforten skall vara acceptabel. Skall gå bra maskinellt. Måste vara besiktad till och med mars.

8000-20000: Bra bil som är besiktad till sommaren minst, helst efter sommaren. Drag är fördel och lasta bra bör den göra. Bra komfort är bra.

om bilen finns i Jönköpingstrakten är det bra, men jag har möjlighet att flytta på mig också.

Skriv i tråden, PM:a, maila eller ring mig på 0705-849136.

/CH

_________________
Claes Haglund

Högspänning till vardags och högoktanigt till helgen
Citera
Claes Haglund
Brämhult
Här sen Jan 2003
Inlägg: 4468


Trådstartare
Dethär gick tokfort. Tråden är inte längre aktuell.

_________________
Claes Haglund

Högspänning till vardags och högoktanigt till helgen
Citera
Dan P
Skåne
Här sen Feb 2004
Inlägg: 472



Re:

Claes Haglund skrev:
Dethär gick tokfort. Tråden är inte längre aktuell.


Synd! hade en fin 626:a till salu, men den försvann också fort!

_________________
Dan Persson
www.zoomphoto.se/motorsport
Citera
Claes Haglund
Brämhult
Här sen Jan 2003
Inlägg: 4468


Trådstartare
Re:

Dan P skrev:
Claes Haglund skrev:
Dethär gick tokfort. Tråden är inte längre aktuell.


Synd! hade en fin 626:a till salu, men den försvann också fort!


Inte vår gamla 626:a då?

_________________
Claes Haglund

Högspänning till vardags och högoktanigt till helgen
Citera
Dan P
Skåne
Här sen Feb 2004
Inlägg: 472



Re:

Claes Haglund skrev:
Dan P skrev:
Claes Haglund skrev:
Dethär gick tokfort. Tråden är inte längre aktuell.


Synd! hade en fin 626:a till salu, men den försvann också fort!


Inte vår gamla 626:a då?

Jo, just den!

_________________
Dan Persson
www.zoomphoto.se/motorsport
Citera
Claes Haglund
Brämhult
Här sen Jan 2003
Inlägg: 4468


Trådstartare
Re:

Dan P skrev:
Claes Haglund skrev:
Dan P skrev:
Claes Haglund skrev:
Dethär gick tokfort. Tråden är inte längre aktuell.


Synd! hade en fin 626:a till salu, men den försvann också fort!


Inte vår gamla 626:a då?

Jo, just den!


Den hade verkligen varit aktuell om jag inte varit och hämtat en annan bil idag. Den har fungerat fint för dig under åren?

_________________
Claes Haglund

Högspänning till vardags och högoktanigt till helgen
Citera
Dan P
Skåne
Här sen Feb 2004
Inlägg: 472



Re:

Claes Haglund skrev:
Dan P skrev:
Claes Haglund skrev:
Dan P skrev:
Claes Haglund skrev:
Dethär gick tokfort. Tråden är inte längre aktuell.


Synd! hade en fin 626:a till salu, men den försvann också fort!


Inte vår gamla 626:a då?

Jo, just den!


Den hade verkligen varit aktuell om jag inte varit och hämtat en annan bil idag. Den har fungerat fint för dig under åren?


Ja, den har fungerat som tänkt, men nu mot slutet så har det varit en del konstigheter med bränslesystemet, men så blir det ju...


_________________
Dan Persson
www.zoomphoto.se/motorsport
Citera
Claes Haglund
Brämhult
Här sen Jan 2003
Inlägg: 4468


Trådstartare
Ser onekligen ut som att du tagit hand om den! Kul att den skötte sitt jobb även hos dig! Din gamla Miata hittade en ny ägare i våras. En entusiast som skulle ta sig an den och göra vad som behövdes på den. Den har det säkerligen bra.

_________________
Claes Haglund

Högspänning till vardags och högoktanigt till helgen
Citera
SÄLJES
K: Billig bil
967 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande