Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
K: Motorstyrsystem, VEMS/Haltech/MS eller liknande
1253 besök totalt
And ersJepp sson
Lund
Här sen Feb 2003
Inlägg: 13453


Trådstartare
K: Motorstyrsystem, VEMS/Haltech/MS eller liknande

Mitt gamla styrsystem till motorn har gått sönder och jag är på jakt efter ett nytt.

Vill helst köpa antingen kompletta system (dvs system, givare, kabelhärva etc. tändspolar etc behövs dock inte) eller system som lirar md 60-2 tändning och GM-givare.

VEMS, Nira, Autronic, Haltech etc är intressant, även MS kan vara intressant (dock inte byggsats). Dock inte 10 år gamla prylar, utan hyffsat nya.

Pris?
Jag är inne på att handla ett nytt VEMS om jag inte hittar något annat. Det kostar mig dryga 8000:- gissar jag och däromkring går smärtgränsen för vad ett begagnat får kosta. Det finns dock mer pengar och jag kan hosta upp pengar för ett begagnat SM4 tex om någon har ett sådant liggandes.
Hör av dig om du har något du vill bli av med.

Anders Jeppsson
admin@propontiac.com , PM eller 0739 932 937
Citera
Markus_SWE
Motala
Här sen Apr 2007
Inlägg: 397



Jag har ett nytt MS V3,0 ligger komplett förutom härva.. Det får man löda på själv på kontakten som ochså medföljer..

Jag har ochså ett beggat Autronic SM4 som jag ev ska sälja om jag får rätt pris för det..

Mvh Markus

_________________
Markus Jonsson
Citera
And ersJepp sson
Lund
Här sen Feb 2003
Inlägg: 13453


Trådstartare
Du har PM.
Citera
Evers
Västerås
Här sen Feb 2006
Inlägg: 479



har ett SM4 med DIS4 tändning om intresse finns..

mvh evers

_________________
Christoffer Evers

Squadra Corse
Citera
m
Stockholm
Här sen Mar 2007
Inlägg: 34



om du inte har köpt ännu så har jag https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=36237&highlight=

_________________
Mofid
Megasquirt byggare.
Citera
SÄLJES
K: Motorstyrsystem, VEMS/Haltech/MS eller liknande
1253 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande