| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
K: Motorstyrsystem, VEMS/Haltech/MS eller liknande
|
1253 besök totalt |
|
K: Motorstyrsystem, VEMS/Haltech/MS eller liknande
Mitt gamla styrsystem till motorn har gått sönder och jag är på jakt efter ett nytt. Vill helst köpa antingen kompletta system (dvs system, givare, kabelhärva etc. tändspolar etc behövs dock inte) eller system som lirar md 60-2 tändning och GM-givare. VEMS, Nira, Autronic, Haltech etc är intressant, även MS kan vara intressant (dock inte byggsats). Dock inte 10 år gamla prylar, utan hyffsat nya. Pris? Jag är inne på att handla ett nytt VEMS om jag inte hittar något annat. Det kostar mig dryga 8000:- gissar jag och däromkring går smärtgränsen för vad ett begagnat får kosta. Det finns dock mer pengar och jag kan hosta upp pengar för ett begagnat SM4 tex om någon har ett sådant liggandes. Hör av dig om du har något du vill bli av med. Anders Jeppsson admin@propontiac.com , PM eller 0739 932 937 |
|
Jag har ett nytt MS V3,0 ligger komplett förutom härva.. Det får man löda på själv på kontakten som ochså medföljer..
Jag har ochså ett beggat Autronic SM4 som jag ev ska sälja om jag får rätt pris för det.. Mvh Markus _________________ Markus Jonsson |
|
|
|
om du inte har köpt ännu så har jag https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php
_________________ Mofid Megasquirt byggare. |
![]() |
SÄLJES
K: Motorstyrsystem, VEMS/Haltech/MS eller liknande
|
1253 besök totalt |

