| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Svensksåld M3 E36, Avusblå metallic 15500mil -95
|
5280 besök totalt |
|
S: Svensksåld M3 E36, Avusblå metallic 15500mil -95
http://www.blocket.se/vi/29538416.ht Svensksåld och i fint skick vilket inte är så vanligt för E36orna. Några skavanker finns givetvis. Millway topplager fram och bak, FK könig coilisar. Skicka ett meddelande vid intresse. Pris=vettigt bud Mvh _________________ Markus Hermansson |
||||||
|
Över 250visningar och inga svar? Nu har jag fått fingrarna ur, lite bilder:
Bilen har numer gått ca 15500mil Gamla bilder... Nu är dimljuset lagat och det sitter orginal luftfilterbox igen
Lite skitig men man ser ju hur den ser ut. _________________ Markus Hermansson |
||||||
|
Re:
Många är nog intresserade men först fanns det inga bilder och nu finns det inget pris. Skriv ett riktpris så kan folk börja buda allt få en fingervisning om vad du vill ha. Allt har olika värden i olika ögon så svårt när det bara står bud. Lycka till med försäljningen! _________________ R0b1n F0rsb3rg "Full of sport mind & luxury feeling super potential in winter wheel iver" ______________________ |
||||||
|
Det finns inga svensksålda 3.0or till salu. Priserna varierar kraftigt på de importerade, från 60 till 130k utan någon direkt relation till mil, skick eller utrustning så jag tycker bud är det enda rätta.
Prisex på andra m3or, tex på autopower: Importerade -94a med 15500mil på mätaren går på cirka 95kkr. En annan importerad 94a med 21000mil kostar 100kkr. https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php http://www.blocket.se/vi/19536068.ht Det finns fungerande AC och stora färddatorn. Nya däck i år som endast rullat 3-400mil. Mvh Markus _________________ Markus Hermansson |
||||||
|
_________________ Frans Fogelberg |
||||||
|
Bytesförslag jag brukar få är ungefär Nissan s13 med chrome dump, Volvo 850 med blå dump, Saab 900 "GTR" med röd dump osv osv. vilket inte är intressant. Men skriv gärna vad du vill byta mot.
Det jag skulle kunna tänka mig är en gatlegal racebil, med bur, riktiga stolar, bälten osv. RWD eller 4WD. Eventuellt en skvätt pengar från min sida då beroende på vad det handlar om för bil. Mvh _________________ Markus Hermansson |
||||||
|
_________________ Michael Bäck BMW 328is -84 BmwCup #50 |
||||||
|
Har en Porsche 944 -82, gatlegal tävlingsbil som står och samlar damm.
Är det något som kan intressera, kan tom tänka mig att skicka med lite slantar vid byte
_________________ MVH Lars Gustafsson. PCS Racing & GT3 Cup Challenge En vit Porsche med lång växelspak och utan bekvämligheter. |
||||||
|
Re:
Mer info Finns det en säljes eller projektråd? sökte lite men hittade inget.
_________________ Markus Hermansson |
||||||
|
Re:
Gjorde ett halvhjärtat försök att sälja den för ett par år sedan. https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php Plockade av all plast i våras och lackade den i orginalfärgen, har inte orkat/hunnit skruva tillbaka den ännu. Men det är bara några timmars jobb, har även köpt en ny kamremm som jag skall montera. _________________ MVH Lars Gustafsson. PCS Racing & GT3 Cup Challenge En vit Porsche med lång växelspak och utan bekvämligheter. |
||||||
|
Re:
Hur mycket har du tänkt dig mellan? _________________ Markus Hermansson |
||||||
![]() |
SÄLJES
S: Svensksåld M3 E36, Avusblå metallic 15500mil -95
|
5280 besök totalt |
