Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: Audi 90 Quattro med S4a maskin SÅLD!!!
1832 besök totalt
JohanW
Haninge (sthlm)
Här sen Dec 2002
Inlägg: 87


Trådstartare
S: Audi 90 Quattro med S4a maskin SÅLD!!!

Tjena,
Tänkte slänga upp en blänkare på min lilla racer.

Audi 90 Quattro 1986
Rostfri kaross näst intill
VEMS sprut, mappad av Emil
Rensad med Jan Lundqvist bur
4 puckad Sinter med Sachs Racing platta
Catch tank 18L i bakskuffen
Dubbla 044:or
Rallystolar att sitta i, 4 punkt till förare
Gt42 agg som pumpar fint vid 2.2 bar
Iordning gjord bottendel efter sommarens lilla RAAAS (botten balanserad med nya lager, hooning av Värmdö Motor i somras)
SPM stakar med viktade och balanserade org kolvar
orginal dämpare och fjädrar
Maxsport sulor
1000cc spridare
Poly bussningar rakt igenom hela bilen

Att göra inför kommande säsong:
- Byte av koppling (lamellen renoveras för 850kr)
- Är man noga så skruvar man isär och ser över lager och ringar osv...Men ni kunniga bör nog redan veta om det.

Bilen är obesiktad

Går som ett skott
Tidigare ägares tider, då med riisig mapp osv
201m: 6.88/188kmh
402m: 11.31/203kmh

Pris: Bud då det är svårt att pris sätta en sådan här bil

Pma vid intresse





Bilen finns i Sthlm

_________________
Johan Waller

//Haninge
Citera
BRUZZE
stockholm
Här sen Apr 2006
Inlägg: 567



inte sålt den än! nästan så man måste lägga ett litet bud snart

har det vara nå problem me motorn efter raset eller varför bör man kolla lager osv om den är nyrenoverad? borde väl vara fint fortfarande eller?

mvh

_________________
Marcus Bruzelius
sportquattro s1
sportquattro
rs6
Citera
JohanW
Haninge (sthlm)
Här sen Dec 2002
Inlägg: 87


Trådstartare
Re:

BRUZZE skrev:
inte sålt den än! nästan så man måste lägga ett litet bud snart

har det vara nå problem me motorn efter raset eller varför bör man kolla lager osv om den är nyrenoverad? borde väl vara fint fortfarande eller?

mvh


Nee låg konjunkturen har ju satt sina spår kan man ju säga, har ingen brådska att sälja den heller!

Ja, hade jag köpt en busmaskin av detta slag så hade jag aldrig vågat börja köra som ett as...sen är det ju alltid lärdom att slita ner och sedan ihop igen.
Känner en del kamrater som köpt maskiner som e påstådda e KANON fina, men sen rasat efter några timmar.

Nu vet jag att min maskin är hel, så jag kan ju ta bort den raden om du vill

_________________
Johan Waller

//Haninge
Citera
BRUZZE
stockholm
Här sen Apr 2006
Inlägg: 567



Re:

JohanW skrev:
BRUZZE skrev:
inte sålt den än! nästan så man måste lägga ett litet bud snart

har det vara nå problem me motorn efter raset eller varför bör man kolla lager osv om den är nyrenoverad? borde väl vara fint fortfarande eller?

mvh


Nee låg konjunkturen har ju satt sina spår kan man ju säga, har ingen brådska att sälja den heller!

Ja, hade jag köpt en busmaskin av detta slag så hade jag aldrig vågat börja köra som ett as...sen är det ju alltid lärdom att slita ner och sedan ihop igen.
Känner en del kamrater som köpt maskiner som e påstådda e KANON fina, men sen rasat efter några timmar.

Nu vet jag att min maskin är hel, så jag kan ju ta bort den raden om du vill


ja bilmarknaden är ju inte på topp direkt..

nej det behöver du inte göra, men man måste ju fråga. självklart e det ju bra att gå igenom maskinen men om värmdö motorteknink har renoverat å byggt den så tycker man ju inte att det ska behövas än,borde ju vara i bra skick . men förstår va du menar.

_________________
Marcus Bruzelius
sportquattro s1
sportquattro
rs6
Citera
JohanW
Haninge (sthlm)
Här sen Dec 2002
Inlägg: 87


Trådstartare
SÅLD

_________________
Johan Waller

//Haninge
Citera
SÄLJES
S: Audi 90 Quattro med S4a maskin SÅLD!!!
1832 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande