Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
K: pulverlackerare i stockholm??
1461 besök totalt
drsnuggles
Bromma (stockholm)
Här sen Jan 2008
Inlägg: 52


Trådstartare
K: pulverlackerare i stockholm??

Tjena:

letar efter en bra pulverlackerare i stockholm som kan lacka mina fälgar vita.

hör av er om ni har någon på känn. thumbs up


mvh// andreas elofsson

_________________
Andreas Elofsson



¤ Lupo-00 gocart!
Citera
Golf_Fanatic
Järna/Södertälje
Här sen Feb 2006
Inlägg: 57



ISAXON'S Pulverlackering AB
Ursviksvägen 127 174 46 Sundbyberg
Telefon:08-286420 Fax:08-286615

http://www.isaxonspulverlack.se/

_________________
Mikael Blomqvist
Citera
drsnuggles
Bromma (stockholm)
Här sen Jan 2008
Inlägg: 52


Trådstartare
Re:

Golf_Fanatic skrev:
ISAXON'S Pulverlackering AB
Ursviksvägen 127 174 46 Sundbyberg
Telefon:08-286420 Fax:08-286615

http://www.isaxonspulverlack.se/



oj man tackar.. nära och bra oxå

får slå dom en signal på måndag ..

_________________
Andreas Elofsson



¤ Lupo-00 gocart!
Citera
NFSPEED
Jacobsberg Sth
Här sen Aug 2005
Inlägg: 96



Det är lite enklare om du åker dit det brukar bli lite billigare om man tar killarna direkt brukar "ramla" bort lite avgifter på vägen så att säga HeHe Har lämnat grejjer till dom till med mycke bra resultat

_________________
Alf ryhn
Citera
drsnuggles
Bromma (stockholm)
Här sen Jan 2008
Inlägg: 52


Trådstartare
Re:

NFSPEED skrev:
Det är lite enklare om du åker dit det brukar bli lite billigare om man tar killarna direkt brukar "ramla" bort lite avgifter på vägen så att säga HeHe Har lämnat grejjer till dom till med mycke bra resultat



vad brukar priset bli för 4st fälgar??

_________________
Andreas Elofsson



¤ Lupo-00 gocart!
Citera
RoDe
Sthlm
Här sen Jun 2007
Inlägg: 553



Re:

drsnuggles skrev:
NFSPEED skrev:
Det är lite enklare om du åker dit det brukar bli lite billigare om man tar killarna direkt brukar "ramla" bort lite avgifter på vägen så att säga HeHe Har lämnat grejjer till dom till med mycke bra resultat



vad brukar priset bli för 4st fälgar??


ringde o frågade för nåt år sedan angående pulverlackering av mina 19". då skulle dom ha 400:-/fälg. dom ville ha dom blästrade då. vet inte om dom sköter blästringen själva nu.

_________________
R.Demir
Citera
Golf_Fanatic
Järna/Södertälje
Här sen Feb 2006
Inlägg: 57



Blästringen får man fixa själv,jag blästrade hos Blästrings AB
08-58027200 1200:- för fyra plåtfälgar
Blästrings AB brukar göra jobb åt Isaxon,det var lite bråttom när jag skulle ha mitt ordnat så jag lämnade fälgarna på blästring och hämtade dom efter pulverlack. Men det blev bra

_________________
Mikael Blomqvist
Citera
NFSPEED
Jacobsberg Sth
Här sen Aug 2005
Inlägg: 96



Ett annat ställe som blästrar till bra priser är BLS ligger i spånga på Magasinvägen
Tel 08-36 78 93 Lämnade in en Ford Galaxi ram + diverse framvagns
detaljer å lite annat små plock det gick på 3000 kr med lack

_________________
Alf ryhn
Citera
drsnuggles
Bromma (stockholm)
Här sen Jan 2008
Inlägg: 52


Trådstartare
ok .. man tackar för tipsen..

får kika över dit efter nyår

_________________
Andreas Elofsson



¤ Lupo-00 gocart!
Citera
SÄLJES
K: pulverlackerare i stockholm??
1461 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande