| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
K: pulverlackerare i stockholm??
|
1461 besök totalt |
|
K: pulverlackerare i stockholm??
Tjena: letar efter en bra pulverlackerare i stockholm som kan lacka mina fälgar vita.
hör av er om ni har någon på känn. mvh// andreas elofsson _________________ Andreas Elofsson ¤ Lupo-00 gocart! |
||||
|
ISAXON'S Pulverlackering AB
Ursviksvägen 127 174 46 Sundbyberg Telefon:08-286420 Fax:08-286615 http://www.isaxonspulverlack.se/
_________________ Mikael Blomqvist |
||||
|
Re:
oj man tackar.. nära och bra oxå
får slå dom en signal på måndag .. _________________ Andreas Elofsson ¤ Lupo-00 gocart! |
||||
|
Det är lite enklare om du åker dit det brukar bli lite billigare om man tar killarna direkt brukar "ramla" bort lite avgifter på vägen så att säga HeHe Har lämnat grejjer till dom till med mycke bra resultat
_________________ Alf ryhn |
||||
|
Re:
vad brukar priset bli för 4st fälgar??
_________________ Andreas Elofsson ¤ Lupo-00 gocart! |
||||
|
Re:
ringde o frågade för nåt år sedan angående pulverlackering av mina 19". då skulle dom ha 400:-/fälg. dom ville ha dom blästrade då. vet inte om dom sköter blästringen själva nu. _________________ R.Demir |
||||
|
Blästringen får man fixa själv,jag blästrade hos Blästrings AB
08-58027200 1200:- för fyra plåtfälgar Blästrings AB brukar göra jobb åt Isaxon,det var lite bråttom när jag skulle ha mitt ordnat så jag lämnade fälgarna på blästring och hämtade dom efter pulverlack. Men det blev bra
_________________ Mikael Blomqvist |
||||
|
Ett annat ställe som blästrar till bra priser är BLS ligger i spånga på Magasinvägen
Tel 08-36 78 93 Lämnade in en Ford Galaxi ram + diverse framvagns detaljer å lite annat små plock det gick på 3000 kr med lack _________________ Alf ryhn |
||||
![]() |
SÄLJES
K: pulverlackerare i stockholm??
|
1461 besök totalt |

